• Anonym

Babyoolja i underlivet?

Har precis köpt natusans babyolja som jag tänkte jag och killen skulle leka lite med. Står att den fri från parfym och färgämnen..

Sen kom jag på att man kanske får sätta det kring underlivet? Hur är det? någon som vet...
  • Svar på tråden Babyoolja i underlivet?
  • Hanna1987

Jag är väldigt torr i underlivet och har använt apotekets intim olja, men nu sist köpte jag barnolja ist.. Då iaf jag tycker att det är samma.. Och det har inte varit något konstigt på mig.. Så antar att de liksom e okej.. 

BF 2010-06-25 ♥
  • Anonym
    Hanna1987 skrev 2010-05-01 16:42:23 följande:
    Jag är väldigt torr i underlivet och har använt apotekets intim olja, men nu sist köpte jag barnolja ist.. Då iaf jag tycker att det är samma.. Och det har inte varit något konstigt på mig.. Så antar att de liksom e okej.. 
    okej sätter du som inne i blygdläpparna eller bara..."utanpå" hela paketet om man säger så.
  • Hanna1987
    Anonym skrev 2010-05-01 16:46:25 följande:
    okej sätter du som inne i blygdläpparna eller bara..."utanpå" hela paketet om man säger så.
    Alltså jag tar ju överallt typ.. För de blir torrt inne med liksom.. Och jag har inte känns nåt obehag.. Men man kanske skulle pratat med en läkare eller BM eller nåt, inte vet jag.. Men Min BM sa iaf inget direkt om märke utan bara olja vad jag kan minnas.. 
    Är du osäker kan du ju köpa intim oljan ist på apoteket :) Mindre i flaskan bara annars samma pris som baby oljan tror jag :)
    BF 2010-06-25 ♥
  • Anonym (me)

Olja ska inte användas ihop med kondom.
    Mkt bättre att använda glidmedel.

• Anonym
    Anonym (me) skrev 2010-05-01 19:40:08 följande:
    Olja ska inte användas ihop med kondom. Mkt bättre att använda glidmedel.
    tur att vi inte använder kondom då:)
  • Anonym (babyoil)

Kör med babyolja varje gång vid sex och har aldrig aldrig haft problem med det. Och detta va också ett råd från min barnmorska så tror itne det är farligt.

• PrinceCharming

Sån brukar jag använda till kvinnan när det är dags för sköna fistlekar. Häller på rikligt ... så glider handen in så bra. :) 

• Anonym
    PrinceCharming skrev 2010-05-02 23:04:52 följande:
    Sån brukar jag använda till kvinnan när det är dags för sköna fistlekar. Häller på rikligt ... så glider handen in så bra. :) 
    hela handen??:O
Svar på tråden Babyoolja i underlivet?