• LillaMy28

Finns det mindre strl på trosor än...

86/92??

har kikat å försökt hitta mindre strl men lyckas inte hitta. nån som vet var och om de finns mindre??

våran tjej på strax över 2år har börjat potträna då hon vill va utan blöja men trosorna i strl 86/92¨åker ner direkt 

StorBusan-08, Lillbusan-10
  • Svar på tråden Finns det mindre strl på trosor än...
  • mammaNena

vi har köpt från st 80. men det är ju en väldig skillnad på modeller! Finns ju de som är väldigt smala i ben och runt om, men de i samma st som ramlar av.
    Gekås har iaf små trosor.

• LillaMy28

bor låååångt ifrån gekås

var har du hittat i strl 80?

• mammaNena
    LillaMy28 skrev 2010-05-02 11:25:15 följande:
    bor låååångt ifrån gekås var har du hittat i strl 80?
    gekås bor väldigt nära så de flesta kläder inhandlas där.
    Men har du testat boxer trosor/hipsters?
  • LillaMy28

har testat trosor bara, men har inte sett mindre strl på lindex, våran brutta är väldigt smal så tror inte någon modell i strl 86/92 kommer passa

• mammaNena

då får du sy ett litet veck i bägge ändar så att de iaf stannar över rumpan

• knäppisen

Åhlens trosor är små i storlekarna tycker jag. De är kanske lite pösiga, men vad gör det ?

Laredoute har trosor även i mindre storlekar, tror det finns i storlek 81 i alla fall.
  • Februarii

Kappahls stl 86/92 är ganska små med mudden, polarn o pyret har trosor/underbyxor från 50/56.

• LillaMy28

ooh, ska kika på p.op men det är inte såna me "ankstjärt" va?

men tack för tipsen ska kika på alla de ställen

• Bambusa

vi hittade på thuns i almunge,utanför uppsala.. 74/80,satt bra redan då dottern va 79cm,10,7kg.. 10kr för ett par...

• tessilus

beror på modellen tycker jag men jag köpte alltid på lindex till dottern när hon var 2år o hon är liten.(3år o 12kg nu)

• Busbellan

Min dotter slutade med blöja ett tag innan hon fyllde två år och var dessutom väldigt smal. De enda trosor som funkade på henne var Kappahls ribbade i storlk 86/92, de är små för at vara i den storleken. Torktumlar man dem också så sitter de perfekt

Mamma till Nora, August och Ella
  • Februarii
    LillaMy28 skrev 2010-05-02 15:15:20 följande:
    ooh, ska kika på p.op men det är inte såna me "ankstjärt" va? men tack för tipsen ska kika på alla de ställen
    Finns både med och utan ankstjärt.
    T.ex polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=1010065&colorid=2505180&sectionid=clothes&subsectionid=underwear
    och
    polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.aspx&productidentifier=60056130&colorid=2504629&sectionid=clothes&subsectionid=underwear

Men kika på kappahl först, betydligt mer prisvärda!
  • LillaMy28
    Februarii skrev 2010-05-02 15:43:24 följande:
    Finns både med och utan ankstjärt.T.ex polarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.a...ochpolarnopyret.se/Shop/Product/ProductDetails.a...Men kika på kappahl först, betydligt mer prisvärda!
    tack jag hittade när jag kikade där    synd att det är så "bebis" över dem, men tror inte hon bryr sig nog mer vi vuxna som tänker så    ska skicka mannen till p.op imorrn efter jobbet och köpa ett par å testa
    tessilus skrev 2010-05-02 15:21:23 följande:
    beror på modellen tycker jag men jag köpte alltid på lindex till dottern när hon var 2år o hon är liten.(3år o 12kg nu)
    Jag har köpt från lindex iofs mumins trosa men de åker ner. våran dotter väger 9,4kg och är 2år och 3månader gammal..  men ska kika bättre där
  • LillaMy28
    Queen Of Darkness skrev 2010-05-02 20:52:26 följande:
    Finns trosor i 7-pack på ellos i str. 74/80.
    tack för tipset {#lang_emotions_laughing}
  • Drömmerdrömmar

På name it finns i ´mindre storlek =)

• knäppisen

Problemet med trosor i små storlekar är ju att de är stora ändå. De är ju anpassde för barn med blöja. Det är svårt att hitta små storlekar som är anpassade för barn utan blöja. Jag tror det var sådana TS var ute efter. 

• Lovely Rita

Säger som många andra - kapp ahls ribbade är mindre i storlekar än tex hm. Köpte till tjejen där långt innan hon kunde ha samma storlek från andra märken.

Svar på tråden Finns det mindre strl på trosor än...