• sanna88a

billiga plastblommor?

jag letar efter billiga plastblommor (gröna växter) som inte får kosta mer än 100 kr styck. Dem skall vara rätt långa, typ som en "normallång" garderobsväxt (vet ej hur jag ska förklara men hoppas ni förstår)
    Jag har tittat på tex bauhaus och plantagen men de blommorna i den storleken jag vill ha kostar kring 150 kr styck.
    Är det jag som är snål eller finns det helt enkelt inte såna i 100 kronors klassen?

• Svar på tråden billiga plastblommor?
  • Himmelsblå
    sanna88a skrev 2010-05-02 15:40:33 följande:
    jag letar efter billiga plastblommor (gröna växter) som inte får kosta mer än 100 kr styck. Dem skall vara rätt långa, typ som en "normallång" garderobsväxt (vet ej hur jag ska förklara men hoppas ni förstår)Jag har tittat på tex bauhaus och plantagen men de blommorna i den storleken jag vill ha kostar kring 150 kr styck.Är det jag som är snål eller finns det helt enkelt inte såna i 100 kronors klassen?
    pga allergisk make har vi bara plastblommor och gröna växter. Det kostar hutlösa pengar idag tyvärr.
    Men jag handlar på www.artflowers.se
    De har fina blommor och bra priser tycker jag.
    Tre nyckelord som följer mig i livet är respekt, värme och empati
  • sanna88a
    Himmelsblå skrev 2010-05-02 16:20:59 följande:
    pga allergisk make har vi bara plastblommor och gröna växter. Det kostar hutlösa pengar idag tyvärr. Men jag handlar på www.artflowers.se De har fina blommor och bra priser tycker jag.
    ja för jag hade för mig att det var jättebilligt med plastblommor för nåt år sen :( ska kolla in länken tack!:)
Svar på tråden billiga plastblommor?