Inlägg från: yonasam |Visa alla inlägg
  • yonasam

BF November,2010 DEL 2

Hello tjejer!

V 15 imorrn

MEN.....

Fick mitt Angelsound idag och har inte lyckats hitta några hjärtljud....hittade ngt för några sekunder och sen inget...ska jag ha panik eller ??
    Gravsymptomen är ju kvar!?

Jag är så orolig nu att jag ågrar att jag köpte skiten :(

Var det inte ngn annan som hade köpt ett sånt? minns inte vem, hur var det för dig och var på magen hör du hjärtljud och hur låter det?

• yonasam

Va gulliga ni är....blir lite tårögd...

Ok, ska lugna ner mig och prova igen om en stund....

• yonasam
    Marinero skrev 2010-05-03 21:31:28 följande:
    Hittade du några sek kan jag inte tänka mig det är ngn fara. Som de andra skriver så rör de sig fort o mkt och dessutom är det väl strålning från den så de känenr av och kanske den rör sig automatiskt ifrån den. Så va det hos bm att bebisen reagerade mkt när hon satte dopplern mot magen och stack ifrån den Det är därför en del bm ogärna lyssnar efter hjärtat innan v22 har jag hört, vet inte om det stämmer men ha hört att det kan va svårt o hitta hjärtat för tidigt o vill inte skapa oro i onödan. Sorry för svamlet men hoppas du förstår Nu har mina ådror på brösten börjat uppenbara sig igen. Med dottern kom de så fort jag plusade men inte denna gång, förrän nu den sista veckan.
    ok, va skönt o höra...
  • yonasam

frogster: Hoppas det går bra när du berättar, förstår att det inte är så kul att göra det efter reaktionerna på din brors nyhet...

V 15 Idag :)

Lyckades dock inte alls höra ngt på det jäkla Angelsoundet igår...och nu är jag helt öm i magen:(

Fick ett glädjebesked i slutet av förra veckan...efter en slitsam skilsmässa för 3 år sen och en ännu mer slitsam och tärande bodelningsfight så har jag vunnit huset så nu behöver jag inte bo på Hisingen, har vantrivts mycket här...

Ska bli kul att inreda ett rum åt bebis :)

• yonasam

Kicki: kul o träffa gamla kompisar :)

Chanell & Maddie: Håller tummarna för er och ni får skriva sen hur det gick!!

PennyJenny: ska prova igen när jag kommer hem så får vi se...

Chanell: jag bor nu i länsmansgården...ska flytta till Gärdsås, underbart litet villaområde som ligger mellan bergsjön och utby..skog runt om och man kan se ända ner till eriksbergskranen en vacker sommarkväll...sen flyttar vi från 70 kvm till 200 kvm så det blir lite space kan man säga :)

• yonasam

Ja, det är helt underbart där...jag gillar norra göteborg, vacker natur minus några mindre roliga gator då....
    ska lägga upp bilder i galleriet nån gång...

har inte kunnat ha mina vanliga byxor på jättelänge nu...har fått gravidkläder av syrran och ska få mer av en kollega :)

• yonasam

Tänker på dig frogster o hoppas det löser sig....KRAM

• yonasam

Grattis Maddie och Chanell va roligt att se bebis :)

Popcorn: GRATTIS du kommer vara så fiin med mage o allt :)

Frogster: skit i honom, du bor i världens bästa land att vara ensammmama i, det här fixar du galant :)

• yonasam

Trodde jag kände ngt för ett tag sen men det måste ha varit gaser för jag känner inget nu...
    Känner mig också lite ogravid....de här veckorna är lite sega...tacka vet jag illamåendet (NOT!!) då visste man att man levde iallafall!! HAHAHaa..:)

Ni som har lite mer koll på barnvagnsuniversum....Phil & Ted syskonvagn, fördelar, nackdelar?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2