Williams Mamma 070824 skrev 2010-10-29 22:58:46 följande:
Jag måste få gnälla lite..
Jag vill bara åka tillbaka till sjukhuset, vill inte vara hemma mer

Bara gråter hela tiden..
Grejjen är den att vi har lämnat bort William inatt, dels för att han ska gå på marknad imorn med sin faster och jag vill inte dra ut linus.
Och då börjar mannens familj gnälla på mig med en gång, om hur i helvete jag kan lämna bort william när han behöver få bekanta sig med linus, (kan tillägga att min man jobbar inatt) och jag kände att första natten vill jag ha han hemma och inte vara ensam med båda barnen med en gång.
Sen sitter dom o snackar om hur dålig mamma jag är som skiter i William :/ Och jag bara orkar inte detta just nu. Har gråtit sen jag kom hem idag, och just nu vill jag bara åka tillbaka till sjukhuset och aldrig mer komma hem igen

Ser nu att du har fått din söttnos. Grattis, för min del så hoppas jag att det kommer i veckan.
Bry dig inte om din mans familj och vad de säger, det är du som är mamma och vet bäst. MIn mans mamma är likadan och bara gnäller på mig och andra för att hon ska få sig själv att känna bra när de i självaverket har misslyckat. Skit i det och se til att njuta av din bebis.
Grattis ännu en gång.