BF November,2010 DEL 2
Godmorgon :)
Ska in på NUPP test ikväll och ät Jättenervös!
Tankarna går till hur många som fått reda på att deras barn inte klarat sig i v13... mn man försöker tänka positivt. Ska bli väldgit spännande! :)
Godmorgon :)
Ska in på NUPP test ikväll och ät Jättenervös!
Tankarna går till hur många som fått reda på att deras barn inte klarat sig i v13... mn man försöker tänka positivt. Ska bli väldgit spännande! :)
kicki08: Tack så mycket :) Ja det ska jag göra.
Och angående vikten så har jag inte riktigt koll men jag ska på inskrivning imorgon. Kan ju uppdatera då isf. :s
Men det är som yonasam säger; man får ta itu med det sen. Viktigt att man mår bra och skämmer bort sig lite nu. Fast det är ju klart,.. ngr 30+ kg hade varit tufft att bli av med.
Angående bristningar; går det inte bra att smörja med babyolja också? Har hört ngt om det.
Bebisen lever och mår bra :D Så himla häftigt var det att se den där inne. Slog volter och hade sig. Jätte fin <3 ^__^
24e Juni fick vi tid till RUL. Även om jag var inne på NUPP i måndags så kan jag knappt vänta tills den 24e >.<
Och jag sover med halvt på magen. Kommer nog ha problem sen när magen är jättestor, sover sällan på rygg.
Är det ngn som har handlat till barnet? Ärvda saker eller saker man får av vänner räknas inte :)
Ja jag håller med er, man Bör ju inte handla innan RUL iaf så jag sitter här med lite ångest. Jag köpte nämligen en barnvagn idag >.< Den är SÅ himla fin och praktisk och jag köpte den lite billigare av en vän som ändå skulle sälja den. Den är svart så det spelar ingen roll vilken bebis man får :) och sen är den sparsamt använd. Jag är glad att jag har vagn nu så jag slipper tänka på det men vågar minsann inte ha den här hemma utan ställer den i mina föräldrars källare.
Och det är ju toppen om man får en till flicka om man haft en tidigare vs. en till pojke om man haft det. Då kan man ju använda allt från den förra, nästan. Jag har en systerson så jag hade kunnat få mkt kläder därifrån men ... om man får lov att vara så hemsk och säga det så hade det varit väldigt kul med en liten tös.. :) -ta i trä- Fast Självklart hade det varit kul med en pojke också, det spelar inte jättestor roll egentligen men man kan väl få önska :) Kan tänka mig att många av er som har barn sen tidigare - även om det vore praktiskt att få ett litet liv till av samma kön - så hade det kanske varit kul med det motsatta?
Chanelll: Hoppas ni får en fin semester :)
Rosen: Grattis! :) Vad spännande :)
Längtar med till RUL.
Vi köpte en Baby Travel Milano - den är superfin. :) Men gud vad det är svårt att välja vagn. Jag körde hem den till min syster innan jag bestämde mig, hon har barn, så hon fick godkänna den. :) Det är ju sånt man lär sig av erfarenhet.
Fina magbilder :) Min är inte alls så stor och fin än och jag är i v.21. Men jag räknar med att det kommer... :)
Har också kramp i vaderna. Vaknar av det flera ggr/natt. Får det i tårna med ibland. Har märkt att jag får kramp när jag sträcker på mig. Inget vidare skönt. :/
Om den snurrar är det en flicka och om den pendlar så ska det vara en pojke. :)
Kanske med skulle prova det.

Fin mage du har Sebbe123 ^_^
Jag tog detta kortet på min idag. Men den är inte så stor :) Inte enligt SF, ligger på 23. Men man känner sig inte smidig direkt.
Frogster:
Vilken nätt fin mage du har, en annan känner sig ju som barbamamma >,<