Inlägg från: sebbe123 |Visa alla inlägg
  • sebbe123

BF November,2010 DEL 2

Nu har jag vart in och lagt till mig i listan igen, verkar som jag faller bort för att jag står sist men nu är jag med igen {#lang_emotions_tongue_out} 

Tog första magbilden idag och jösses va mycket det syntes tycker jag går in i v11 imorgon, men magen ser ut som v18- 20 nästan, ska ta och lägga in bilder i albumet här på fl så småningom.

• sebbe123

Kul med lite nya här i tråden.

Nu har vi bestämt att vi ska berätta för svärföräldrarna på fredag, dom enda vi inte berättat för än, känner mig redan lite nervös.

Dom har ju inte reagerat så positivt dom andra två ngångerna, eller inte reagerat alls nästan, visst har dom väl vart glada men mer efter det har gått ett tag.

Dom är alltid lite negativa till allt, och finner problem i allt, som denna gången så kommer dom säkert att klaga över att gubben nu inte är hemma under veckorna utan jobbar i norge och huuur ska det gå? 
    Och hur ska jag orka att vara själv med tre barn på veckorna, och hur ska vi ha plats för en till i huset?

Känns aldrig något roligt att berätta saker för dom, speciellt som man själv bara går runt och är lycklig.

Visst vet man att det säkert kommer å bli kämpigt emellanåt men det är ju nått som vi är inställda på och vi har ju ändå planerat det här.

Ja ja måste bara få klaga av mig ibland, det blir säkert bra när den lille väl har kommit.{#lang_emotions_baby}

• sebbe123

frogster: fy vilket svin alltså, måste kännas jätte tufft nu {#lang_emotions_frown} men man klarar alltid mer än vad man tror skickar massa styrkekramar

• sebbe123

Ja nu har jag inte varit inne på ett tag igen, händer mycket nu för alla tycker jag {#lang_emotions_smile}

På måndag ska jag till läkaren på mvc och sen ska jag lämna in blodprov för kubbtestet så snart blir det ul då, börjar kännas lite nervöst nu, men ska även bli roligt å se den lilla har ju inte sett den sen v8 nu och går in i v12 till veckan så nu har det väl hänt mycket kan jag tänka mig.

Berättade för svärmor och svärfar idag också, var lite smått nervös innan då jag hade förväntat mig en del negativa kommentarer, men det gick faktiskt helt okej.
    Vi lät dom blivande syskonen berätta och dom var ju såklart väldigt stolta och sken som solar{#lang_emotions_sunny}, dom har haft väldigt svårt å inte säga nått för dom har vetat om det i några veckor nu.
    Så nu är det bara chefen på jobbet som jag har kvar att berätta för, och det är innom kommunen så dom är väl mer vana och brukar inte bli arga iallafall.

• sebbe123

Nästa fredag är det äntligen dags för mitt kub test tror jag är sist av alla här inne, men så har jag bf sent i november också {#lang_emotions_laughing}
    Verkar vara många som känner av dom så nu, själv så väntar man och bara längtar tills det börjar bubbla så där mysigt.
    Tror Bm hade skickat in papper till rul nu så snart får man en tid dit också, men det blir nog inte än på ett tag.

• sebbe123

Nu går dagarna segt som bara den tycker jag, längtar och väntar på mitt kub test på fredag, vill se den lille NU!

Ja dessa bristningar har jag massor av sen dom två andra gångerna och det blir nog några fler skulle jag tro. {#lang_emotions_tongue_out}

• sebbe123

Har också berättat för chefen idag.
    Det gick bra fast hon påpekade ju att det blir lite besvärligt för dom men gratulerade så mycket och tyckte att jag skulle säga till när jag tycker det börjar bli för tungt.

Jobbar med att köra ut mat till ett äldreboende och det ingår att man bär en massa tunga frigolitlådor, sen så jobbar jag bara 25% och då förstår jag att det är lite svårt att finna vikarier som vill hoppa in, men nu känns det skönt att man fått det sagt {#lang_emotions_laughing}

• sebbe123

Nervöst idag är det dags för kubtest, lite fjärilar i magen nu hoppas det går bra ändå {#lang_emotions_laughing}

• sebbe123

Nu var det gjort i alla fall, fick låg risk och "liten" låg och sprattlade med armar och ben, va så mysigt och se {#lang_emotions_laughing} 
    Fick också tid för rul den 2/7 så nu börjar nedräkningen.

• sebbe123
    Helen C skrev 2010-05-26 11:34:38 följande:
    Jag vågar inte handla heller, jag e så rädd att de kanske kommer hända något oxå, även om man inte ska tänka så.... Men tanken finns där bak....Här blir det en teuotonia spirit S3
    Vi funderar också på en teutonia spirit s3 eller möjligtvis en quinny freestyle men de dröjer nog ett tag innan vi köper.

Har inte heller handlat något till den lilla än och tyvärr så har  jag nog ingenting kvar från syskonen, gav nog bort det mesta för några år sen,så det blir till att shoppa nytt men de gör inte så mycket {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2