Inlägg från: Scarlett10 |Visa alla inlägg
  • Scarlett10

BF November,2010 DEL 2

Vattenmelon, så gott det låter. Det är jag också sugen på. Men i den enda butiken jag sett det i ännu har den sett alldeles torr och tråkig ut, så det får vänta tills de får in fräsch och fin.
    Är förresten ny i tråden, har kikat in emellanåt. Ska också ha i november, är i v 11 nu :)

• Scarlett10

Sebbe123: Nejdå, du är inte sist, jag har mitt KUB om drygt 1,5 vecka, den 25 juni, fast de bokade in mig rätt långt fram, i v 13+3. Och fyra veckor senare rutinUL, här fick vi tid redan vid inskrivningen, så skönt att slippa vänta på den.

Längtar också efter bubbel, men har iallafall både hört hjärtslag (köpte en sådan där angelsound pga oro) och sett det lilla hjärtat ticka på ultraljud, så en liten är där allt :)

• Scarlett10

Den 25 maj förstås. Och rul 23 juni.

• Scarlett10

Lakrits är blodtryckshöjande, jag har haft mycket problem med lågt blodtryck tidigare och har varit tillsagd att äta saltlakrits i princip så mycket jag orkar, lakrits, salt i mat osv. Samma sak nu när jag är gravid.
    Men om man har normalt mot högt blodtryck så säger livsmedelsverket max 50g lakrits om dagen.

• Scarlett10

Jag läser hela tiden men glömmer skriva, finns inte så mycket att skriva än men är också i v 15 nu, har känt något i magen ett par gånger de sista dagarna som är olikt allt tarmbubbel, kanske är det bebisen.. :) Vi vet ju sedan kubultraljudet att den är väldigt livlig där inne:)

• Scarlett10
    Kinne79 skrev 2010-06-01 21:16:52 följande:
    Vilken dag har du bf? Jag har 28 nov
    26 november :) Så det är nära dig :)
  • Scarlett10
    Kinne79 skrev 2010-06-01 22:05:18 följande:
    Sebbe123- Samma som mig då!

Scarlett10- Enligt Bms snurra så har jag 26 nov, men enligt internetsidor har jag 28 nov. Får se vad ul säger.

kicki08- Jag väntar ju första barnet så min man är fortfarande på alerten Men däremot hade vi en del duster under hormonbehandlingarna, vi höll ju på länge och utan resultat och tyvärr tog man ibland ut frustrationen på varandra.
    Jaa. Ditt ultraljud var i juli va? Vi ska den 23 juni. Men på kub så var bf spot on iallafall, ska bli intressant att se om rul flyttar det :) inte många dagar iallafall för jag är rätt säker på min äl, kände den tydligt.
  • Scarlett10

trulsa: Okej :) Blir spännande att se vad de säger på ul då, det är ju skönt att få ett datum fastslaget, och att titta lite på liten. Och förhoppningsvis få en liten smygkik på vad det är för liten som gömmer sig där :)

Usch vilken jobbig upplevelse för er Stor bäbislängtan, förstår att det känns tungt, och långt till ultraljudet. Du får krama din dotter och hänga på och snacka bort lite tid i tråden så går det kanske lite fortare :)

• Scarlett10

Jag tror de sällan säger om de inte känner sig säkra faktiskt.
    Grattis till flickan trulsa79! Lustigt att du blev flyttad till 2 dec, jag och du hade samma bf förut och jag blev flyttad till 1 dec på RUL :) (4 dagar).

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2