• Nanniz

BF November,2010 DEL 2

Hej hej.. Vågar nog hoppa in här hos er nu.. hoppas att det går bra

Jag heter Hanna och väntar mitt och makens tredje barn. Är beräknad till 1/11, i vecka 17 nu.

Har en hyfsat bra graviditet hittills, varit på ul i v. 12+3 för att kolla så att fostret levde, mest p.g.a. att jag fick ett ma i höstas i v. 16 där fostret hade slutat leva i v.10-12 någon gång. Var hos bm i v.15 för att se om hon kunde lyssna med dopplern, efter mycket letande kom det magiska ljudet svepand förbi.. skönt. Nu har jag passerat dagen D känns det lite som och jag börjar faktist tro att det blir något..

Ska bli kul att förhoppningsvis få följas åt med er alla här.. har små läst lite här inne ett tag och hoppas ingen tar allt för illa upp om jag skulle fråga något som det redan ordats om.

Kram på er!

• Nanniz

Hej tjejer!

Här skrivs det som bara den, försöker läsa ikapp mig men det hinns knappt med. Har inte varit super aktiv här inne hittills... vågar inte riktigt slappna av än. Hoppas att jag kan det efter imorgon då det är RUL! Vi hoppas att vi kan få reda på könet, har två flickor sen tidigare..

Väntar tredje och går in i v. 19 idag, känner inga direkta rörelser i magen, mest sammandragningar .

Var och lyssnade på hjärtat i v.15, gick knappt att hitta men fick höra i ett par sek iaf.

Ang. huvudvärk, jag tillhör skaran som får mycket ont, oftast isamband med att jag skulle haft mens alltså v.4, 8, 12 ... Migränliknande med flimmer och allt..  fick rådet av min BM att ta Eeze då alvedon inte hjälper mig, förra graviditeten fick jag panocod utskrivet.

Lycka till allihopa

Styrkekramar till din vän Bisquit, hoppas det slutar bra.

• Nanniz

Hej Alla glada!

Som vanligt skrivs det en hel massa här inne.. Härligt.

Kul att det gjorts massa RUL, jag är en av alla

Blev flyttad till 2/11, helt ok. Bebisen ville inte ligga stilla och var svårmätt. Nu är jag gravid! Helt underbar känsla, vågade inte riktigt tro på det innan. Men nu hoppas jag att vi ska få gå hela vägen!

Vi fick inte veta könet, men kommer boka ett privat lite senare i sommar, är jättenyfiken!

Ps.. gjorde en du grej.. riktigt dum, känner mig så korkad.. jag tänkte göra ul bilderna lite tåliga så jag laminerade dem.. nu ser man bara om man håller upp bilderna mot ljuset.. de är nästa helt svarta... . UL bilderna är inte värmetåliga..

• Nanniz

Hej, som vanligt så är jag värdelös på att hålla mig uppdaterad och vara aktiv här inne.. men jag går in och läser emellanåt. Är nu readan inne i v. 25, känns helt fantastiskt. Har en riktig fighter där inne, karatesparkar dygnet runt.

Ser att vi är fler som lever deltid som ensamstående pga makar som är på sjön. Min man jobbar som fartygsvärd och är borta 7 dagar och hemma 7 dagar, fungerar fantastist bra, han gick från att jobba 13 dagar av 14 (iof sov han hemma varje natt) till detta så jag är mer än nöjd

Kram på er!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2