• Nea11

BF November,2010 DEL 2

Hej tjejer!
    Tänkte hoppa in i tråden om jag får?
    Har följt den ända sedan plusset i mars:), men inte riktigt vågat tro att det skulle gå bra pga av två blödningar. Men nu är jag i v.17 och magen syns ju, så nu börjar det att sjunka in :)
    BF 12/11.

/Sanna

• Nea11

Tack så mycket:)
    Jag har ju följt er hela tiden så jag vet ju allt ni har skrivit och därmed lite om er:)
    Själv har jag precis flyttat till dalarna, någon mer som bor i närheten?

• Nea11

Trulsa79: Leksand har jag flyttat till. Vart i dalarna bor du?

Har ultraljud 16 juni, på min födelsedag så det blir en bra present:)

Var in en gång v.7 efter en blödning och tittade och då såg man bara ett litet hjärta picka.
    Har inte känt av nåt än,så det ska bli såå spännande med RUL :)

• Nea11

Vad underbart för er alla som gjort rul nu!

Själv så skulle jag på inskrivning hos Bm igår,eftersom jag flyttat till en ny stad. Skulle bara ta ett blodprov. Bad henne att lyssna på hjärtljuden,eftersom jag var lite orolig efter den senaste blödningen. Hon gjorde det trots att de inte brukar innan v 20. Hon hörde inga hjärtljud och hon blev nog lite orolig. Så jag fick direkt gå in till läkaren i rummet brevid och göra ett ultraljud. Bebisen rörde sig för fullt, så det var verkligen en rolig överasskning att få en liten tjuvkik:) 

Hoppas att allt är bra med er alla! :)

• Nea11

Vad roligt med alla RUL nu:) Hoppas det går bra!

Vi ska inte kolla könet,då sambon inte vill. Tänkte först att det inte spelar så stor roll.
    Men nu börjar jag bli riktigt nyfiken:)
    Kan ju hoppas att man får se nåt på ultraljudet ändå:)

Ha en trevlig kväll alla!!

• Nea11

Helen C: Vad roligt att Ul:et gick bra och grattis till flickan:)

Rosen: Grattis till lilla killen:)

• Nea11

Vad roligt med alla lyckade ultraljud och flera bröllop på gång:)
    Många som har fått reda på könen också:)
    Vi var på RUL för en vecka sen, men måste åka tillbaka då bebisen låg lite tokigt och bm inte kunde se allt hon borde kunna när det kom till hjärtat. Hon såg två kammare och klaffar. Vad är det mer dom tittar efter? Tänkte inte på att fråga. Hoppas det inte är någon fara iaf.
    Troligtvis så är det en liten flicka vi väntar:)

Trevlig midsommar!! :)

• Nea11

Hej tjejer:)
    Hoppas allt är bra med er.
    Kul att höra att det har gått bra för Pennyjenny:)
    Och kul att se vad ni har gått upp.
    Själv har jag ingen våg, måste köpa ett nytt batteri till den. Och jag är så nyfiken på vad jag kan ha gått upp:)
    Jag har också FB:)

Ha en trevlig helg alla:)

• Nea11

Förresten, vet ni hur man laddar upp en bild på sin presentation? Jag har försökt flera gånger, och när bilden verkar ha "gått igenom" så kommer jag bara tillbaka till min sida och ingen bild finns. Och det står heller ingenting om att bilden var för stor eller något sådant?

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2