BF November,2010 DEL 2
Självklart missar jag även reprisen, som jag inte ens vet när dem går...typiskt :(
BF 20 Nov

Hej tjejer!
Idag har jag varit på 3:e besöket hos BM (hälsosamtal, inskrivning och idag).
Ska börja ta järntabletter, hoppas på att inte bli så hård i magen :(
Fick lyssna på hjärtat och DET var häftigt!!!
Blodsocker: 5,7
Blodtryck: 152/78
SF: 23 cm
Hjärtljud: 150
BF var tydligen inskrivet som 21 Nov.
Så det får jag ändra på ;)
Fick också vet att jag är Rh +. Vet att jag läst ett långt inlägg i någon tråd, där det förklarades vad det var och innebar. Var det här?
Tidigare för nån veckan fick jag vid ett enstaka tillfälle en ilande känsla där nere, tänkte inte mer på det.
Men nu i eftermiddag har jag fått samma ilande känsla vid flera tillfällen.
Det liksom ilar och strålar neråt, känns som man vill hålla ihop benen.
Kan det vara ett tecken?
Någon som känt likadant?
Jag har BF 21 Nov.
Jag har inte känt riktigt likadant som dig, mitt går inte ner i benen, utan håller sig i köns-regionen endast.
Men det kanske kan ha med förberedelserna att göra, hoppas!!! :D

Jag håller tummarna.
BF +2 idag och inga känningar alls 
Därför ska jag idag ge mig på operation storstädning!!
Sambon sover illa om nätterna, pga "oro" att jag ska väcka honom för att vattnet gått.
Vi vill inget annat än att få hålla i våran skatt och slippa denna långa väntan.
Kom uuut! 
BF + 4 idag :(
Inga tecken överhuvudtaget trots storstädning i tisdags och lussebak igår.
Är jätte orolig över att få en klump på över 4 kg och/eller att behöva bli igångsatt.
Har fått känslan att en igångättning leder till en jätte lång förlossning, och det vill jag verkligen inte.
Enligt mina önskvärda planer tänker jag gå hemma med duschningar och TENS så länge som möjligt och komma upp till FL och bara klämma ut lilla mini.
Orkar inte vänta längre!! :(
Hur går en svepning till? Ska till Bm igen den 30:e, men hoppas verkligen slippa det besöket. Om inte kanske jag också borde be om en sån?!