• Atlet

BF November,2010 DEL 2

Hej!
    Tittar in här . Väntar mitt andra barn den 28 nov. Än har inget hänt.

• Atlet

Tack! Roligt med samma datum.
    Hur mår ni bra?
    Själv mår jag väldigt bra förrutom sammandragningar när man rör på sig. Men känner mig smidig,var hemma hos en kompis som snart en 1-årig där fick jag plocka upp mycket leksaker.
    Jag bor i Hägersten med sambo och våran  4 åriga son.

• Atlet

Ska också prova biscottina och chokladkräm lätt så gott.
    Grattis till bebisarna och att det har gått bra.
    Själv ska jag gå på kontroll hos bm idag har bf den 28 nov så det är ett tag kvar.

• Atlet

Har varit hos bm och allt såg bra ut, huvudet var ruckbart,hjärtljudet låg på 138 och magmåttet på 34.
    Så nu är det bara att vänta.

• Atlet

Jag gick över med första med  14 dagar. Så om jag blir igångsatt denna gång så blir det på Lucia.
    Gud vad ni är aktiva i denna tråd.
    Roligt att läsa allt som händer  och bebisar som föds.
    Själv får man veta ett tag.

• Atlet

Jag såg aldrig slemproppen med sonen som jag fick för fyra år sen.
    Har mycket flyttningar men det sa bm att det var hormenla flyttningar  som man ska ha.
    Få se om man får se slemproppen denna gång.

• Atlet

Får jag  också vara med i gruppen på FB?

• Atlet

NJmamma : usch vilken start , men skönt att ni mår bra nu. Hoppas att ni har fått komma hem nu.

• Atlet

Sassa  vilken fin bild på systrarna.  Själv har bf om 3 dagar. Vad jobbigt med svanskotan? Kunde sjukgymnasten hjälpa dig?

• Atlet

Jag också kvar BF + 4. Jobbigt att vänta. Bäbisen ligger och trycker mot magsäcken så jag har svårt att äta.
    Dom sista dagarna har jag varit illamående och hängig. Har spytt några gånger. Jag tror inte det är magsjuka då skulle jag var mer dålig.

• Atlet

Hej!
    I söndags morse kl.8.58 föddes Celine  3065 gr och 49 cm lång.
    Värkarna började kl 5 och vid nio var hon ute.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2