Inlägg från: Kinne79 |Visa alla inlägg
  • Kinne79

BF November,2010 DEL 2

Trevligt med en ny tråd!

Vi är nog dock ett par stycken som kommer vara kvar till i december

• Kinne79

Är ni alla hemma med syskon eller, så som ni skriver

Jag är sugen på vindruvor. Skönt att vara sugen på något nyttigt.

Hur är det med er vikt, har ni gått upp något än? Själv har jag gått ner 2.3kg och funderar på när det kommer vända.

• Kinne79

Helen C- Håller tummar och tår att det inte ska vara något farligt. Har hört att så länge man inte har ont så ska det inte vara någon fara att blöda och tvärtom, man kan ha ont men inte blöda.

Efter att ha läst om alla era vul, så ringde jag och försökte få ett, men nepp det gick inte. Hade känts bra att få se hur det ser ut där inne för nästa vecka kommer jag förmodligen behöva berätta för föräldrarna till barnen i min klass.

• Kinne79

Chanelll- Det var en privat jag ringde till.

• Kinne79

Såvitt jag vet så är det den enda privata som täcker ett stort område, jag har tex 1h dit. Jag har ju redan gjort ett vul där i v.7 och får snällt vänta till rul i  v.18. Hade jag ljugit om anledningen så hade jag kanske fått komma dit. Hon jag pratade med tyckte jag skulle ringa mvc i stan och be att få höra hjärtljud om det inte gick så skulle jag höra av mig igen, men det känns lite sådär så det kommer jag inte göra. Allt såg ju bra ut i v.7 och inget borde ha hänt sen dess, så jag får sluta nojja.

• Kinne79

Helen C- Vad skönt att allt såg bra ut och att du slapp vänta med att få reda på det.

Chanelll- Jag mår fortfarande prima. Lite trött på kvällarna och mer flytningar annars inget, hade jag mått illa eller haft några andra symptom så hade jag nog inte varit så nojjig. Får se vad bm säger imorgon.

• Kinne79

Halloj!

Var länge sedan jag var inne och skrev. Har haft en del att göra och så har jag varit extremt trött. När släpper tröttheten?  Men nu har jag läst ikapp. 
    I helgen firade vi ettårig bröllopsdag! Vi hade 17 stycken vänner hemma och grillade, 6 av dem sov över så på söndag kvällen var jag lagom mör  
  • Kinne79
    Vilka fina magar ni har, jag hoppas att min också kommer se ut som en gravidmage snart. Just nu ser jag fortfarande bara tjock ut (tycker jag).

Även vi måste byta bil, men har inte orkat ta tag i det än.

Vill också var med och gissa Jag tror att det blir en pojke, men om man ska se till den där länken några sidor tillbaka och till den kinesiska kalendern så blir det en flicka. Sen att jag alltid tittar på flickavdelningen och bara fantiserar om flicknamn gör att jag känner att det är en flicka men tror ändå att det är en pojke.
    Nä, nu ska jag sluta flumma.

PennyJenny: Tror POJKE
    Kicki08: Tror POJKE
    Chanelll:tror FLICKA
    Williams Mamma 070824: Tror POJKE
    Frogster: Tror POJKE
    Helen C: Tror POJKE
    Bisquit: Tror flicka
    Rosen: tror flicka
    Catt: tror Pojke
    Maddie72 tror flicka
    Hedi: Dr. sa förmodligen POJK, även det jag trodde.
    Min Lukas: Tror Pojke
    Taniko: Tror Pojke
    Trulsa79: Tror Pojke
  • Kinne79
    Hedi skrev 2010-05-16 20:38:38 följande:
    Tycker ni att Emmie & Rasmus later fint ihop?
    Ja, det tycker jag.

Har spenderat hela helgen med syskonbarnen, vilket gör att man längtar ännu mer till november.

Idag är jag i v 12 så nu kan man pusta ut lite allafall. Känner mig fortfarande inte gravid dock.
  • Kinne79
    Jojo 85 skrev 2010-05-17 12:48:06 följande:
    Jag har gjort en enkät för vilket namn som skulle passa på Josefines syskon, om det blir flicka el pojke. Rösta gärna! se.babycenter.com/babyname/poll?pollId=5BuQ7x...
    Tycker Hugo är ett jättefint namn, men tänker direkt på Hugo och Josefin böckerna. Därför röstar jag på Melvin eller Rasmus. På tjejnamnen valde jag Minna, kanske inte är det som passar bäst, men det var det namnet som jag tyckte var finast.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2