BF November,2010 DEL 2
Trevligt med en ny tråd!
Vi är nog dock ett par stycken som kommer vara kvar till i december
Trevligt med en ny tråd!
Vi är nog dock ett par stycken som kommer vara kvar till i december
Är ni alla hemma med syskon eller, så som ni skriver
Jag är sugen på vindruvor. Skönt att vara sugen på något nyttigt.
Hur är det med er vikt, har ni gått upp något än? Själv har jag gått ner 2.3kg och funderar på när det kommer vända.
Helen C- Håller tummar och tår att det inte ska vara något farligt. Har hört att så länge man inte har ont så ska det inte vara någon fara att blöda och tvärtom, man kan ha ont men inte blöda.
Efter att ha läst om alla era vul, så ringde jag och försökte få ett, men nepp det gick inte. Hade känts bra att få se hur det ser ut där inne för nästa vecka kommer jag förmodligen behöva berätta för föräldrarna till barnen i min klass.
Chanelll- Det var en privat jag ringde till.
Såvitt jag vet så är det den enda privata som täcker ett stort område, jag har tex 1h dit. Jag har ju redan gjort ett vul där i v.7 och får snällt vänta till rul i v.18. Hade jag ljugit om anledningen så hade jag kanske fått komma dit. Hon jag pratade med tyckte jag skulle ringa mvc i stan och be att få höra hjärtljud om det inte gick så skulle jag höra av mig igen, men det känns lite sådär så det kommer jag inte göra. Allt såg ju bra ut i v.7 och inget borde ha hänt sen dess, så jag får sluta nojja.
Helen C- Vad skönt att allt såg bra ut och att du slapp vänta med att få reda på det.
Chanelll- Jag mår fortfarande prima. Lite trött på kvällarna och mer flytningar annars inget, hade jag mått illa eller haft några andra symptom så hade jag nog inte varit så nojjig. Får se vad bm säger imorgon.
Halloj!