Zazz82 skrev 2010-09-18 22:16:11 följande:
Hej jag hinner aldrig med att läsa allt ni skriver, ni skriver så ofantligt mycket..
Och de är ju kul att se.. Jag mår i allfall bra. har mindre än 40 dagar till BF nu.. Så spänanade ska det bli..
Om ni orkar att upprepa er så har jag några frågor till er, är det nogen mer som gått upp 18kg?
Nogon bebis som ligger i säte??
Min gör troligen.. blir koll i veckan som kommer och sen ett vändnings försök i värsta fall..
Foglossning??
Jag har MASSSSOR går knappast ut längre..
Hur sover ni??
jag sover ganska bra men svårt att somna in på kvällen..
Hoppas ni alla vill svara,, Kram Zazz
Är i v.33 nu och har gått upp knappt 6kg. Tappade 2-3kg i samband med att jag blev förkyld men har nu ätit på mig lite av det igen! Haha
Vet faktiskt inte alls hur min Mini ligger. Ena stunden känns det som han börjat fixera sig rätt, men så nästa stund börjar han trycka åt nåt håll som gör att jag inte alls kan tolka hur han verkligen ligger! Gissar på att han leker kringla eller nåt där inne =p
Började få foglossning nånstans mellan v.20 och 25. Minns inte exakt... Det har dock inte blivit värre så om jag bara undviker vissa typer av rörelser/påfrestningar så är jag lika funktionell som vanligt =)
Har dock problem med ligamenten fortfarande. Började redan runt v.10 och har hållit i sig sedan dess. Dock verkar Mini växa lite i perioder och det är bara i växtperioderna som jag har ont av det. Där i mellan så känner jag bara ligamenten om jag anstränger mig väldigt hårt.
Sover gör jag massor!
Inga problem att somna eller så. Sover som en jäkla stock och springer på toa 2-5 gånger per natt. Nu sista veckan har jag vaknat med kramp i benen nån gång så får se hur det utvecklar sig....
Är väldigt trött och sover betydligt mer än vanligt.
När är det man kollar ordentligt hur bebis ligger och när gör man eventuella vändningsförsök?