Inlägg från: Carolina13 |Visa alla inlägg
  • Carolina13

BF November,2010 DEL 2

min bm sa att det va ok att äta full dos av  panodil/alvedon... men har ju inte ätit så mkt.. vilket e skönt nu när den där rapporten kom.. men har ju ätit värktabletter... fy blir lite orolig!

• Carolina13

En liten undran, såg i en annan tråd här att en fått hinnsvepning av bm... tror ni att det e något de gör om man ber om det ??

• Carolina13

Grattis Helen... och troligvis Hedi med... så underbart för er !!!!

• Carolina13
    MammaDeborah skrev 2010-11-09 10:20:01 följande:
    Stort grattis, Helene!! Såg på fejjan tidigare.

Sitter med världens mjölkstockning på bägge sidor... Har haft molande huvudvärk ett par dar men idag vaknade jag med sprängande huvudvärk brösten är stenhårda och har varit så sen mjölken rann till i lördags. Lillan tömmer dåligt och varenda gång jag lägger till rinner det till på bägge sidor... Finns inget stopp... Men jag lyckas inte pumpa så mycket. Utdrivningen kommer inte igång riktigt. Någon som fått utskrivet oxytocinspray?
    aj aj.. det låter inte skönt.. hoppas det går över snart !!!

Här e man nu nere på ensiffrig nedräkning...  9 dagar!
  • Carolina13
    Hemma från bm.. allt såg toppen ut.. dock verkar det vara en stor bebis... närmare 4 kg kan det bli... så nu får den gärna komma =)
  • Carolina13
    Kinne79 skrev 2010-11-09 18:15:36 följande:
    Tog en dusch för en stund sen och jag tror att jag fått bristningar. Eller? På höger sida precis där troskanten går såg jag 3 små blå streck och på vänster sida 2 mindre blå streck. Är detta bristningar? Kommer dom växa sig större?
    humm, mina e röda... men väldigt små.. några mer åt höften till och några på sidan av navel liksom.. de kan nog växa sig större, det har inte mina gjort utan fortfarande små men de hart istället blivit fler...
  • Carolina13
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Åh stort grattis till dig med.. Hoppas hela familjen mår fint =)

usch jag blir så avundsjuk på alla som får gosa bebis.. Jag vill nu med!
  • Carolina13

nu ska jag ta och försöka vila/sova lite efter lunchen och hoppas att sammandragningarna försvinner lite lätt...

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2