Inlägg från: Barnen är mitt liv |Visa alla inlägg
  • Barnen är mitt liv

BF November,2010 DEL 2

Kan inte mejla dig bebis då du lösenordskyddat din sida men jag heter A.S och är vän med POP, williamsmamma, hj, och några till, min bild är på mig och min sambo..

• Barnen är mitt liv

Men vet någon av er vad carolina fick för kön på barnet och Taniko har hon fött nu??

• Barnen är mitt liv

Ne börjar bli trött nu, sen strålar det som y
    tusan mellan benen och det gör mig kissnödig haha men men godnatt på er, hörs imorgon..

• Barnen är mitt liv

Hohoo sover alla mammor och bebisar? Vaknade alldeles för tidigt utan anledning förutom tankar som snurrade och en olustig känsla i kroppen.. Någon som fått lida av hemska smärtor i natt och fått en bebis som belöning??

• Barnen är mitt liv

Vad kul för Taniko och Carolina :) Grattis tjejer!

SMC85 barn nr 1 började med värkar men fick sen igångsättning pga av långsamt värkarbete och öppningsgrad och kom efter 22 timmar, nr 2 med värkar, satt i säte och kom efter 45 min, nr 3 med igångsättning kom på nio minuter..

Mammadebora vad härligt med första leendet om det inte bara var en grimas men du känner ditt barn bäst :)

Kicki haha ja bebisar kan ha riktigt roliga grimaser ibland, Rebecca vägrade le än mindre skratta på flera månader, totalvägrade! Fyfaen vad vi kämpade för att få ett leende från henne.. Likadan är hon nu jättesvår att charma men nu är hon kittlig så då kan man ju kittla henne till ett skratt och leende hehe

Ja Bebis - Vill oxå vräka denna krabat nu!

Usch fick synrubbning igen imorse och halva synen var borta, så himla läskigt just när man inte vet varför det händer.. Försvann efter en timme ungefär så det var ju skönt! Ingen ide att ringa fl för dom kan ju öndå inte göra något och efter sista gången jag ringde så tänker jag inte åka in förrens bebis nästan är halvvägs ute och då jag inte behöver fundera på om det verkligen är dags eller inte..

Åh hatar att bråka med barnen på morgonen eller överhuvudtaget. Bad min 8 åring lugnt typ fem gånger att äta sin fil och varje gång hon blev klar så skulle hon ha mer, efter tredje gången sa jag att det fick räcka så att hon orkar äta mat i skolan.. Bad henne sen om och om igen att ta på sig kläderna och hon bara ignorerar en, till slut höjde jag rösten och då skrek hon till mig att inte skrika då sa jag men om du hade lyssnat första gången så hade jag sluppit bli arg över att behöva tjata på dig flera gånger och då hade vi inte behövt bråka med varandra från första början.. Då stormar hon in i sitt rum och klär på sig.. Men hallååå måste dom bete sig så där överhuvudtaget??

• Barnen är mitt liv

Ni som dricker HB te märker ni någon skillnad från att ha inte tagit till att ha börjat ta det? Skulle nog inte våga själv men är nyfiken.. Har iof bara fyra dagar kvar så lite sent ute ifall jag hade velat ändå :)

• Barnen är mitt liv

Jojo jag skrev ett meddelande om vem jag var.. Jag är A.S

• Barnen är mitt liv

Anniszj ja Rebecca var oxå 9 månader när jag fich veta att jag var gravid igen, vilken chock det var haha.. Men säger man pussa bebis så dyker hon med huvudet på magen och pussar magen som en hackspett haha..

Välkommen hit Atlet..

Sunflower haha bästa kommentaren du kläckte ut dig :P
    "ja jag kommer nog packa undan de flesta mammakläderna oxå, men de första dagarna inbillar jag mig att det kan vara skönt att ha kvar tex mammabyxorna som håller sladdermagen på plats haha"

Ja här är det fyra dagar kvar nu, känns så himla tråkigt att vänta. Har kännt mig deppig sen jag steg upp och bölat ett antal gånger idag och fått utbrott på mannen, tacka fan att han ändå är så förstående och tolerant när jag dummar mig så här, han bara kramar om mig och frågar om jag är lite grälsjuk haha då kan man ju inget annat än att le.. Har haft smärtsamma förvärkar idag när jag promenerade men nu är det ju som att dom aldrig funnits när man sitter här haha..

Ja det är lite som ett roulette spel man vet aldrig vem som står på tur nästa gång mohahaha..

• Barnen är mitt liv

Lilla Rebecca som nu blir storasyster om lillebror hittar ut det vill säga :P
    Undra om dom kommer vara lika varandra eller om bebis kanske vill ärva mina guldbruna ögon men det blir väl inte så :)
  • Barnen är mitt liv

Haha ja här kan det skrikas ganska bra, dom stora syskonen har ju lärt Rebecca skrika högt och lågt hela tiden så blir hon sur, glad, arg, ledsen, förvånad så kommer det ett skrik men förvånad = skrik och sen ett åhhhh glad = skrik och sen ett leende. på natten är det skrik och sen ett papappapapapapapaaaaaaaaa inatt var hon så trött så hon viskade jättetyst i sömnen paaaapaaaaaaaa sen sov hon vidare tokstolla :)

Annizsj hon är född den 14 maj men skulle komma den 30e enligt bf

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2