BF November,2010 DEL 2
Kan man hänga på här? Bf 29 november.
Angående den kinesiska kalendern så visade den pojke förra gången o nu visar den flicka. Den hade fel sist.. kanske har den fel igen
Kan man hänga på här? Bf 29 november.
ThiCha: Det verkar ju konstigt om dom ska ta betalt för bilder i förväg. Tänk om bebisen ligger på sånt sätt att man inte kan fånågra bra bilder.. så var det för oss när vi var på RUL o såg Josefine. Vi fick några bilder gratis. on tyckte dom var så dåliga eftersom Josefine låg o gosade in sej o ansiktet i moderkakan.
Ring o kolla upp det.. man betalar ju endast för akuttider o tex extra köns UL mm. Den mödravård som BM o läkare rekommenderar ska vara gratis.
taniko: tror inte det är någon fara om du testar.. vad äter du nu? har du tex leverpastej på mackorna (om du äter mackor)?
Jag äter ju niferex (järntabletter) eftersom mitt värde var nere på 106.

Blev ombedd av min BM att äta niferex redan i v.10-11. har inga reserver av järn i mina celler. Det jobbiga är att jag kommer få ta blodprov i armen varje gång jag är där..hatar det. blir så yr!
Ca när är det dags för besök hos bm igen?
Var ju på rul för en vecka sen och trodde jag skulle få någon vidare information då men nej....
Har ingen aning om vad som händer nu, när det är dags för nästa besök och så....
Försökt ringa ett par gånger men har lyckats vara för sent ute så jag inte fått någon telefontid. Störigt!
Förresten... Var kan man köpa bra stödstrumpor till en rimlig peng?