• Hedi

BF November,2010 DEL 2

Njsmamma: Va roligt, precis som här da. Har du börjat vänja dig vid tanken än? jag tycker det är jättekul att fa en av varje men väldigt ovant pa nagot sätt.

Kicki: Synd att ni inte fick nagra bilder med er den gangen.

Chanell: Kul att ni bokat en tid, det är ju sa kul att fa veta .

Taniko: Sjukvarden börjar bli bättre i Sverige det är väldigt roligt. Hoppas att han blir bra snart.

Ja vi fick en väldigt bra bild, det är ju en spec-klinik sa de har väldigt bra upplösning ocksa. Vi skulle fatt med oss en 3D-bild men bebisen lag med ansiktet för nära moderkakan sa det blev tyvärr ingen bra bild. Allt är gratis .

Det kommer bli lite trakigt att inte fa använda alla fina klänningar igen. O andra sidan sa är min dotter född i April och nästa kommer ju i Nov sa det hade förmodligen inte stämmt sa bra med storlekarna ända. Det finns ju väldigt mycket fina saker till pojkar ocksa.

• Hedi

Helen: Hm alltsa tänk sa här, om du skulle bli sugen och du inte ville störa din man. Da gör du ju det själv just för att du inte vill störa och inte för att du inte vill ha din man.

• Hedi

Popcorn: Härligt att den lilla tösen mar bra .

Kicki: Usch va jobbigt att ma illa hoppas att det ger med sig.  Fin mage btw fin mage!

Nj: Tror min man ocksa tycker det är kul med en liten kille även fast han inte riktigt vill erkänna det. Emmie är iofs väldigt mkt pappas flicka sa jag tror även att min man har lite svart att se sig som en pojk-pappa. Tror dock att han hoppas lite pa att han ska gilla fotboll, Basti är ett stort Bayern München fan.

• Hedi

Penny: Jag hoppas verkligen att det gar bra med bebisen och att den far stanna kvar i magen. Kram

Bebis: Jag är ocksa den som oroar sig här hemma. Tror dock precis som du säger att hon hade gatt vidare med det om det varit nagot. Om du är osäker kan du ju ringa henna och fraga annars.

• Hedi

Gud vad fruktansvärt hemskt! jag förstar inte riktigt vad buktande hinna betyder. Jag har sett pa prg där de sätter som en klämma för att det inte ska öppnas, fast det kanske är för sent när det redan har börjat?

• Hedi

Jag vill ocksa säga till dig Penny, att mina tankar finns hos dig och din familj, kram

• Hedi

Bebis: Men gud va skönt att du fick ett sant bra bemötande. Nu kan du känna dig lugn .

Chanell: Men gud va rädd jag hade blivit om jag hade hittat en död människa utomhus hua vill inte ens tänka pa det. Lite roligt det där med telefonen dock.

Nj: Ah det later jättemysigt! min mamma har ocksa ett sommarställe pa västkusten. Känns sa trakigt att vi inte kan vara där. Räknar ner dagarna till Sverige nu!

Thicha: Lycka till idag!

Imorgon ska jag till en annan svensk kompis som bor pa en Bondgard och fira. Pa lördag firar alla svenskar i en park inne i stan, folk är ju inte ledig här imorgon.

• Hedi

Nj: Härligt att allt sag bra ut idag! ja jag haller med om bästkusten . Va hade ni som namnförslag?

Chanell: Ah grattis va kul med huset och skönt att det känns kul att fa byta bat. Hoppas det är bättre med huvudvärken nu!

MammaDeb: Ah men grattis gud va roligt! hoppas att gästerna är nyktra imorgon da sa att de inte är allt för trötta pa lördag. Jag var tvungen att kika pa dina saker som du syr! gud va duktig du är jättefina saker verkligen.

• Hedi

Sa Phil & Ted kostar ca 680 euro (inklusive syskonsists), hur mkt kostar den i Sverige?
    Det ända som är lite dumt tycker jag är att man inte kan ha barnet vänt mot sig. Sen för varan del är jag mkt tveksam om vi behöver nagon vagn. Tror min svärmor skulle fa en gammal vagn av en granne, den kanske räcker. Jag vill hellre renovera badrummet .

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2