Inlägg från: kicki08 |Visa alla inlägg
  • kicki08

BF November,2010 DEL 2

popcornplaya: Theo äter oxå fortfarande på natten. Och det är rent ut sagt utmattande.
    Varje natt går man och lägger sig och hoppas att han ska sova hela natten. Men varje natt vaknar han vid 3 och vill ha välling. Ja.... Det är bara att ställa in sig på att det kommer bli tufft när bebis kommer ut. Det kommer bli ett jäkla vaknande. Det är tur att man har mycket hormoner i början så man grejjar det ju rätt bra. det är ju nu man är extremt känslig med sömnen igen.

Helen C: Nä det är när man skaffar familj och barn man sållar sina vänner på riktigt. Jag har i stort sett bara kontakt med dom som oxå har barn och familj. Festakompisarna pratar jag med ibland, men umgås knappt med alls.
    Dom förstår inte vilket liv vi lever nu. Att jag inte bara kan släppa allt och dra iväg och göra saker på kvällarna vind för våg längre. Och att jag inte VILL göra det heller för den delen. Jag trivs i mitt liv. Jag är 33 år gammal och har gjort allt det där. Jag vill leva det här livet
    Dom jag umgås med nu är på samma nivå och man behöver inte ha miljoner vänner. Det räcker med några som är riktigt bra istället 

• kicki08

Trulsa och Chanell: Ja naturligtvis kan det vara åt andra hållet oxå. Att dom som har barn överger dom som inte har. Tråkigt när det händer överhuvudtaget. Bara för att man har lite olika liv borde man ju kunna umgås på något plan. Man KAN ju faktiskt göra annat än bara festa ihop. Fika, kolla på film, shoppa, gå på bio. Finns ju massor

• kicki08

Jag var 25 år när jag fick mitt första barn. Min fina Rasmus som är 7 år idag. Det fanns INGE i min omgivning som hade barn då. Och det dröjde hela 2 år innan första kompisen fick barn. Och efter det har det dröj fram till förra året innan dom andra fick barn.

trulsa: Nä man kan faktiskt märka på dom som inte har barn. När man tar med sina barn till dom så är dom väldigt rädda för kladd och för att barnen ska ha sönder grejjer. Och dom tycker att man har vilda barn om dom springer omkring för mycket. Enligt dom ska barn tydligen sitta helt still och göra som dom blir tillsagda. Vilka småbarn gör det?!

• kicki08

Bisquit: Du överreagerar INTE utan reagerar helt normalt. Fy fan säger jag bara! Hade min karl ´gjort så hade han åkt på en sjujävla smäll faktiskt. sen hade jag nog tagit mitt pick och pack och ungarna och dragit iväg och bott någon annanstans så han fick funbdera på vad fasen han gjort.
    Och bet inte det skulle jag sparka ut honom. Usch Sådär behandlar man inte sin gravida sambo.
    kram på dig

• kicki08

Det ska bli SÅÅÅ kul å få handla tjejkläder!! Jag är helt såld på rosa jag med

Här var det gomorron 4:48 imorse *gääääsp* Jag fattar inte när han ska börja sova på mornarna *suck* Det blir aldrig senare än kl 5. Vet inte vad jag ska göra.... Han är trött men väcker sig själv och hindrar sig själv genom att somna igen på alla möjliga de vis.

• kicki08

Annizsj: Det ska inte spela någon roll om det är första eller tredje. Alla barn är väl lika viktiga och det tycker man ju dom borde förstå. Sen borde han ju tänka på att du inte kan ta med dig en ettårin goch en treåring in på RUL. Det blir ju inte en lugn stund för dig att se på bebis. OM det ens går. Jag hade nog inte gjort det......
    När dom inte fattar en sådan sak själva.... hur får man dom förstå... Karlar är så jäkla konstiga ibland.
    Kramisar på dig

• kicki08

WOW! va härligt att du kom in Kavi81 och lyfte hoppet för oss om PennyJenny
    Vi tänker alla på henne varje dag härinne. Och hoppas att allt går vägen för dom.
    Jätteskönt att få en berättelse med ett lyckligt slut
    kram och tack

• kicki08

Härligt att höra Enligt henne själv så hade läkarna frågat om hon ville kasta in handduken. men vad tror dom! Det är ju ens barn därinne!
    Hoppas verkligen att allt kommer gå vägen för både henne och dig

Puh... den här värmen tar kål på mig alltså. Jag är rädd att jag börjat svullna i benen. Det känns så nästan....
    Inte vidare.. Man är ju trött och varm ändå. och så den här värmen. Men man ska väl inte klaga antar jag

• kicki08

popcornplaya: Tyvärr har du ju rätt. Jag vet hur jävligt det är att ha foglossning. hade det med min första pojke och kunde knappt gå.
    Men tyvärr är det som du säger, dom sjukskriver knappt när man är gravid. Dom säger ju alltid att man inte är sjuk. Jag blir förbannad bara jag tänker på det......

• kicki08

Williamsmamma: Åhh... jobbigt det där. Jag vet hur det är och det känns som hjärtat ska gå sönder
    man måste hela tiden tänka att man gör det för DERAS skull. det är för att dom ska bli tryggare i sig själva och sova bättre. För det gör dom. men det är svårt... jag vet.
    Det värker i mammahjärtat. Hoppas det går bra. kram på dig!

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2