BF November,2010 DEL 2
Jag är sjukt trött idag. Vill bara gå och lägga mig. Har inte gjort något speciellt förutom att jag åkte till en kompis i 3 timmar. Iofs så var jag vaken tidigt då sotarn kom i morse.
Vill bara sooooova
Jag är sjukt trött idag. Vill bara gå och lägga mig. Har inte gjort något speciellt förutom att jag åkte till en kompis i 3 timmar. Iofs så var jag vaken tidigt då sotarn kom i morse.
Vill bara sooooova
Jag läser allt vad ni skriver men idag har jag nog legat horisontellt mest hela dagen. Är helt slut och trött. Hoppas jag inte åker på någon förkylning eller så. Så det blir inte så mycket skrivande av mig tyvärr.
Helen C- vilken härlig gravidmage du har, nu blir jag avis.
Nu har jag kommit fram till en annan barnvagn men jag kan inte bestämma mig om färgen...
Svart eller grå -vilken är bäst
Röd kan också vara ett alternativ
www.teutonia.de/sv/produkter/spirit/faerger.html
Frogster - Grattis och vilken härlig förlossning du verkar ha haft. Så underbart att höra att ni alla mår bra!
Zazz - läste om en kvinna som vände barnet själv med att ligga upp och ner, fötterna i soffan och huvudet på golvet. Det var inte behagligt men det hjälpte för henne. Annars hoppas vi att bäbisen vänder sig själv annars vet ju läkarna vad de gör. Hoppas du får en bra helg innan måndag. *kram*