Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Kinne79 skrev 2010-08-01 18:39:29 följande:
    Skönt att allt gick bra. Men visst är det lustigt att du kände redan i bilen hem. Jag kände inte av graviditeten alls innan rul och dagen efter började jag få molvärk.
    Mm..tror nog kroppen spelar en  spratt ganska ofta.
  • NoahLeah
    Bebis050810 skrev 2010-08-01 21:04:19 följande:

Nu har vi köpt syskonvagn!! *lycklig*
    En Emmaljunga blev det, prutade ner den från 2500 till 1800, tycker det va ett klipp! (om den nu håller och förblir så i några år, men det vet man ju inte med nåt man köper). fick en åkpåse och en mjuklift på köpet, iofs blå så de är ju inte så snygga, men kan säkert hitta nån annan som matchar nån annanstans!
    Vet inte alls årsmodell, nån av er kanske vet när denna färgen kom? (gissar på runt -05)
    Jättefin vagn.
  • NoahLeah

helen: Lite avis på dig, vill också till Ullared.
    Hoppas du får en bra dag trots sömnbrist.

Jag vaknade med migrän imosre, tog en Postafen igår för att slippa myrkryp en natt men det var korkat. From står jag hellre ut med det o sömnlösa nätter än detta.
    På fredag är det dags för besök hos BM igen o jag hoppas jag får träffa min denna gång, bara varit vikarier innan.

• NoahLeah
    Maddie72 skrev 2010-08-03 13:34:28 följande:
    Hej allihop. Är glad idag. Har varit på tillväxt-UL. Bebisen rörde sig rejält och läkaren hade lite problem att mäta. =) Bebis tillväxt ligger helt normalt på +4,7 %. Fick även reda på att HbA1c (medelvärde blodsocker) sjunkit ännu mer till 5,8. (6,1 för 3 veckor sedan) Tala om att jag är glad, det är bara att kämpa vidare och få ner det ännu mer.

Jättefina magar ni har!  Vet inte om jag vågar visa upp min. Det är så oformlig och med alla bristningar från förra grav. Har inte tagit lika många kort som förra graviditeten. Tog nytt kort varje vecka, Men det har kommit i skymundan denna gång.

Det kanske visar sig att det är en flicka denna grav. Läkaren såg inget som kunde tas fel för snopp denna undersökningen. Men som sagt det är aldrig hundra procent om de berättar kön. Hon hade varit med några förlossningar där det visade sig inte alls vara det kön som sagts på UL. 
    jag var jätteambitiös med maagkort med första graviditeten också men inte denna...får ta och skärpa till mig. *s*

På söndag ska vi på visning på ett perfekt hus för oss som ligger gården bredvid ett par vänner (har barn på samma dagis o ska ha barn med 1 månads mellanrum, samma ålder på de äldsta också) och jag önskar så att vi får det. *hoppas hoppas*
  • NoahLeah

Chanell: Just nu flyter det på bra, händelsen när jag var borta verkar ha fått honom att inse att hans beteende är fel...o jag hoppas att kuratorsamtalen ska hjälpa. Ska ju bara kiak på huset sen är det ju inte säkert vi vinner budgiviningen..har ju lite tid att tänka.

• NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-03 20:33:59 följande:
    STOR favorit Hade jag inte haft en kusin som hette så hade det blivit en Lea här. Om sambon hade gått med på det.
    Det lutar mer o mer åt det namnet, känns bättre o bättre för varje dag.
  • NoahLeah
    Marinero skrev 2010-08-03 20:47:46 följande:
    Härligt Här pratar vi ff om Molly och Klara. Men jag gillar även Agnes, sambon med. Tilde är också en favorit, tror inte sambon gillar det så mkt.
    Jättefina namn allihopa.

Smart med skinn, det tänkte vi inte alls på när vi köpte ny soffa och säljaren sa inget heller fast jag stod där med magen i vädret. *s*
  • NoahLeah
    Helen C skrev 2010-08-03 21:08:18 följande:
    Hej tjejer...
    Nu e vi hemma efter en tur till Ullared med alldeles för mycke shopping... Har shoppat massa julklappar, jag vet, tidigt, men billigt, slipper man stressa omkring med de sen. Hittade massa till flickan. Hittade sängkläder, madrass, täcke kudde, kläder.. Ett täcke där kostar 50 spänn och kudde 13 kr så billigt =) Hittade vinterkläder, massa, så 6000 har man bränt nu.. Men det e de värt=) Hittade så söta bodysar till tjejen så nu längtar jag så in i bombens=)

Har dock inte kunna sova någonting, så ni kan ju ana vem som e trött nu?? Och s förbannat ont i ryggen
    vad kul med shopping..vill åka nu!!!!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2