Inlägg från: Annizsj |Visa alla inlägg
  • Annizsj

BF November,2010 DEL 2

Tack för tipsen! Har fixat det mesta i hårt bröllop blir inte inte dyrt. Sedan betalar våra föräldrar de mesta för de vet hur knapert bi har det. Tänker följa rådet att fixa egen brudbukett, men kan man ha vilka blommor som helst?

Milo 070505 Viggo 090428 och liten bf 101123
  • Annizsj

Jojo- menar du en brudbukett då???

• Annizsj

Då får det nog bli en sådan. Kommer ändå ha fullt upp innan vigseln så det skulle stressa mig om man ska iväg o köpa blommor o fixa med samma dag!

• Annizsj

Ja fy för dumma män! Min bästa vän har ny sagt att hon vill skiljas. Varit ihop i 10 år, gifta i fem, två barn ,hus o nu är det över. Hon mår skit, men han har det nog väldigt jobbigt just nu. Känns sådär jobbigt att man själv ska gifta sig o dessutom ha barn igen!

• Annizsj

Kicki/ min 3/ åring är likadan. Nu glor han på tv o är stilla. Men jAg orkar inte underhålla hela tiden. Trodde han skulle börja dagis på måndag när Viggo ska inskolas, men han får bara vara med när jag är med, dvs två dagar om Allt går bra! Suck! Vet inte hur jag ska hinna plugga nu?????

• Annizsj

Har också bråkat med sambon idag. Ingen lust att ens se honom. Men han kommer när som sen ska han jobba kväll. Suck, att de ska vara så tröga o oförstående!!!!! Vill bara vara själv o böla, men försöker behärska mig inför barnen...

• Annizsj

Taniko-. Har läst det mesta som har skrivits om din jobbiga relation. Jag tycker verkligen synd om dig o hoppas att du tar dig ur detta snart. Det låter ju sinom deT är dags att bryta upp, för din och dina barns skull. Jag skulle nog kontakta någon som vet det här med vårdnadsbiten. Så att du inte blir anklagad för att du tagit sonen ifrån honom etc. Sedan om det finns en minsta oro för att Han skulle göra din son illa när du arbetar, ja då skulle iaf jag aldrig lämna mitt barn i hans händer. Finns det ingen annan som kan ta honom då?

• Annizsj

Williams mamma- förstår sp väl din oro! Har du testat dricka kallt vatten,, äta sött, vila trycka lite på magen?

• Annizsj

I och med att jag går i skolan till tre v innan bf vill jag helst haclitectid hemma innan bebis kommer. Men sen när det närmar sig kanske man känner ngt annat. Med Viggo var det tufft de sista veckorna. HAn tryckte så mot revbenen, fruktansvärt! Trodde att jag skulle gå sönder . Han kom iaf på bf -9. O Milo som jag skrivit tidigare, 9 v för tidigt- inte kul! Så nån v innan passar nog bra denna gång Ska ta ett snack med bebis när det börjar dra ihop sig!

• Annizsj

Här får man inte gå över mer än 14 dagar, himla bra! Sen blir det igångsättning. Har väldigt svårt att tro att det skulle hända mig. Tror på tidigare även denna gång... Idag var första dagen på dagis för Viggo. Milo gick också följa med mig i Viggo de två h vi var där. Först när vi kom in började m stortjuta. Var trots allt över två mån sen han var där. Han trodde art jag skulle lämna honom där. Men sen blev det bra i de lekte båda för fullt. Bra lagom start för dem båda. Nästa v blir det heltid, känns konstigt då m knappt behövt gå heltid under sina två år på dagis. Men sen när nästa kommer blir det syskontider igen.

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2