Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

Love3 skrev 2010-11-18 12:07:57 följande:
    Hej tjejor!

Sitter här & laddar för att ringa FL... När jag reste mig upp ifrån sängen så blev jag dyngsur i trosorna & det rann vättska längst med benen.... Det kan fortfarande vara mina vattniga flytningar men jag får väl kolla upp saken kanske...

Usch jag som är en sån som INTE vill vara till besvär... Dom har säkert andra saker för sig där om det nu inte är vatten.....
    Du om de rinner ner för bena så skulle jag inte kallka det för vattniga flytningar! In och föd med dig
    Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-11-18 13:25:52 följande:
    Hur går det, har du ringt??  Nej såå mkt vattniga flytningar tvivlar jag starkt på att det kan vara, det är garanterat på g
    Med dottern fick jag precis så, blev alldeles dygnsur i trosorna när jag reste mig från sängen och det droppade hela vägen till toaletten som blev till en pöl på golvet när jag stod stilla.. inne på fl var det världens snorkigaste bm som undersökte mig och kan säga att trots en pissevåt binda som läckt genom byxorna så var det "bara" vattniga flytningar för enligt henne så föder man inte så tidigt som förstagångsföderska, vecka 37.. Snacka om att vi blev helt förvirrade, om inte det var vattenavgång vad skulle då kunna vara det?! Vi fick iaf åka hem men det fortsatte ju att sippra och på morgonen åkte vi in igen och givetvis var det vattenavgång, vet inte riktigt vad det var med den första bm, kändes bara som att hon var så inställd på att jag inte gått tiden ut för förstagångsföderskor går ju ALLTID över tiden Gud så trött man blir...
    Men ärligt, hon påstod de va vattniga flytningar? Herregud låter ju inte klokt Skrikandes
  • frukarlssonn

Anniszj jag hittade dig inte alls så jag mejlade dig du får gärna lägga till mig

• frukarlssonn
    Jojo 85 skrev 2010-11-18 14:27:01 följande:
    Då vet jag iaf vilken Anna det är tror jag (på FB).. har du varit blond hela tiden?? Alltså som vi "hängt" tillsammans här på FL?
    NJsmamma skrev 2010-11-18 13:25:52 följande:
    Hur går det, har du ringt??  Nej såå mkt vattniga flytningar tvivlar jag starkt på att det kan vara, det är garanterat på g
    Med dottern fick jag precis så, blev alldeles dygnsur i trosorna när jag reste mig från sängen och det droppade hela vägen till toaletten som blev till en pöl på golvet när jag stod stilla.. inne på fl var det världens snorkigaste bm som undersökte mig och kan säga att trots en pissevåt binda som läckt genom byxorna så var det "bara" vattniga flytningar för enligt henne så föder man inte så tidigt som förstagångsföderska, vecka 37.. Snacka om att vi blev helt förvirrade, om inte det var vattenavgång vad skulle då kunna vara det?! Vi fick iaf åka hem men det fortsatte ju att sippra och på morgonen åkte vi in igen och givetvis var det vattenavgång, vet inte riktigt vad det var med den första bm, kändes bara som att hon var så inställd på att jag inte gått tiden ut för förstagångsföderskor går ju ALLTID över tiden Gud så trött man blir...
    Helt sjukt! Jag hade nog nästan kunnat anmäla kärringen!! Såklart förstföderskor oxå kan få för tidigt. känner MÅNGA!
    Japp, Olivia kom två veckor tidigare! Hon kan inte haft alla hästar hemma som resonerar så...
  • frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-18 14:41:39 följande:
    jag fick scrolla ganska långt ner i listan med annor =)
    jag gav upp för tidigt då Hittade dig nu Anna, har skickat förfrågan
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-11-18 14:29:56 följande:
    Yes, ja du fattar ju själv hur galet det var... inte f-n har man såå vattniga flytningar så att en binda, trosor och byxor blir genomdränkta:-/  Verkligen rätt kvinna för det jobbet Men då man aldrig fött barn innan så fick vi ju lita på hennes ord och tänkte att jaha, det är nog verkligen så att det fullkomligen ska FORSA ut vatten då, haha rätt komiskt nu i efterhand!!
    Haha du hade kunnat fråga mig som inte är bm hade fått ett klokare svar då Tungan ute Nä men nu blir jag bara förbannad när jag hör hur dumma människor det finns!
  • frukarlssonn
    Hedi skrev 2010-11-18 15:14:28 följande:
    Nj: Ok skönt att du fatt sova lite! Min slemmis lossnade lite pa dagen innan det satte igang, det var inte sa mkt men som klister och blod i.

En annan fraga! har alla fortfarande avslag? mitt verkar verkligen ha avtagit rätt rejält det kanske inte är sa bra? Ludwig är ju bara 9 dagar.
    Jag har inte blött ngt sen igår. Men det som hände sist va att avslaget va borta flera dar, trodde allt hade tagit slut men så helt plötsligt efter en vecka började jag blöda igen!
  • frukarlssonn
    NJsmamma skrev 2010-11-18 18:20:31 följande:
    Ajajaj nu har jag börjat få riktigt onda sammandragningar mot mina fisiga som jag har haft hittills som i jämförelse med dom här egentligen inte känts alls.. jäkla kropp om du vågar luras med mig igen
    Wiiii jag tror det ä rpå g för dig med Och NEJ ingen ska behöva vänta till nyår och föda elefantbebisar

Carolina va fin han är

Sunflower och Trulsa, avslag är allt blod som kommer ut när det läker, som en jättelååååång mens Första dagarna är jobbiga tycker jag för man hinner inte ens byta binda så droppar blodet. Och i början måste man liksom duscha av sig varje gång (iaf jag gör det) för att man blöder som en häst!!
  • frukarlssonn
    Kinne79 skrev 2010-11-18 18:52:33 följande:

Om man skulle få barn den 14 dec, tror ni avslaget har lagt sig till julafton då, så att det är mer som vanlig mens och inte så att man behöver duscha under dagen?

Nej för mig va det typ första veckan som va värst, kanske de första fem dagarna. Sen duchade jag av mig varje morgon och så kväll då när jag ändå tar en heldusch
  • frukarlssonn
    Helen C skrev 2010-11-18 20:14:35 följande:
    Jag tycjer inte heller om bindor. Man känner sig instängd och de luktar tycker jag. Men man får tänka att avslaget kanske inte varar så länge...

Lustigt de där med avslaget. Behöver inte ha något på hela dagen, sen e man ute och går dagen efter och då drar de igång igen.... Kan de inte vara va.... Luktar så illa och man känner sig inte fräsch alls
    Så va det för mig för ett par veckor sen. Väldigt lite avslag på hela dan, sen kom värsta syndafloden på natten med världens vidrigaste blodklump Kräks Nu har jag inte blött sen igår. Ska nog ringa och boka tid för efterkontroll imorgon, skulle behöva en tid på en torsdag då sambon är ledig och kan ta Olivia. Undrar om man tar med sig bebisen här... I Alingsås ville bm det så de fick se vem som bott i magen
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2