Inlägg från: frukarlssonn |Visa alla inlägg
  • frukarlssonn

BF November,2010 DEL 2

NJsmamma: oj vilken pärs! Vad skönt att både du och lillen mår bra nu! {#emotions_dlg.flower} Hoppas ni får åka hem imorgon!! Alltid mysigast att va hemma!

Olivia 090610 ~ Freja101020
  • frukarlssonn

Hedi: jag fick oxå stänga av mailen! Det kom ju typ 150 mejl på en kväll Tror de flesta skriver där nu, väldig skillnad sen gruppen startades Tungan ute Kul o se hur alla ser ut med

Herregud va de snöar! Skottat tre ggr idag! Imorse fick vi dela på skottandet för de låg typ en decimeter!

Hade fikabesök i morse, sen helt plötsligt slås hon av panik och kommer på att hennes dotter har tandläkaren om tio minuter! Det blev ett abrupt slut på fikandet Flört

• frukarlssonn

Både Olivia och Freja bajsar som vet inte vad!! Fast <Frejas bajsande har vart lugnt i två dar! Men så kom det dubbelt upp igår istället!

• frukarlssonn

Eller ja, Olivia bajsade som bara den, när hon va bebis då.

• frukarlssonn

Hedi, så sa bvc till mig med, att handhygien är a och o.

Jojo, håller tummarna för bebis i helgen! Ja håller tummarna för alla! Nu är bebisar så gott som färdigbakade!

IOch här vräker snön ner än :-/ Vallen utanför infarten är megastor nu! Sambon bad mig skotta upp den igår, men tänkte i mitt stilla sinne att det kommer väl vräka ner hela natten och då va mitt skottande förgäves, och jajjemensan, där är nu en ännu större snövall

• frukarlssonn
    sunflower79 skrev 2010-11-23 20:14:09 följande:
    tror oxå det påverkar o skapar en hel del press när man läser om alla andra som får sina bäbisar till höger o vänster... samtidigt som man ju får så himla mkt stöd och feedback av alla goa tjejer här =) det är en svår balansgång!
    men såklart fixar vi det! man får samla ihop allt tålamod som bara går... har ju egentligen inget val hihi
    kram till dig me!
    En kompis till mig berättade att när hon gick över tiden va hon så deppad med. En dag när hennes man kom hem från stan hade han träffat ngn från f-gruppen och dom hade fått sin bebis, hon blev så deppad för där satt hon med sin stora mage! Så jag kan verkligen tänka mig det är jobbigt!!
  • frukarlssonn
    MammaDeborah skrev 2010-11-24 12:23:52 följande:
    Coolt med folkabuss? Lite kanske... Men inte när man ska parkera det 5,5m långa åbäket...
    Nä det kan inte va lätt... Fickparkera liksom... Trixigt nog med en normalstor bil.

Sunflower: ja det är ju väldigt trdaigt att vänta på bebis när man gått över tiden o såklart man längtar och jag förstår man blir grymt avis när alla andra får före!

Jag började julpynta igår!  Kunde inte låta bli Julgardinerna i köket är uppsatta och tre adventsstakar! Ska köpa ett par gardiner till o sätta upp i v-rummet. Skulle vilja ja en julstjärna med. Gran skaffar vi några dar innan julafton, men den får vi ställa i lekhagen som sambon köpte men som jag ens inte packat upp. Men nu kommer den till användning. Annars lär väl kulorna ligga i spillror på golvet på två röda
  • frukarlssonn
    Bebis050810 skrev 2010-11-24 14:20:04 följande:
    Har sån huvudvärk idag!! började lite smått igår men släppte efter 2 panodil, kom tillbaka igår kväll och trots 2 panodil idag på tidig morgon, sen vid 12 och nu en pronaxen o kaffe så har jag så ont!
    Är det sömnbristen och stressen över allt nytt mån tro??
    Usch då Vet inte va de kan va... Hoppas det blir bättre snart!

Glömde kommentera... höggravid eller nyförlöst? NYFÖRLÖST! Utan tvekan!
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-11-26 06:47:25 följande:
    Jaha då har slemisen gått och har legat med värkar hela natten. Känner en värk långt ner i magen. Vågar faktiskt tro att det blir bebis snart, usch va nervös jag är nu!!!
    Låter def som bebis! Jag hade oxå värkar långt ner i magen! Skrattande
  • frukarlssonn
    Annizsj skrev 2010-11-26 09:59:27 följande:
    Chanell- hur långt efter att du börjat känna så kom bebisen?
    Tre dar tog det! Hade liksom sd och en molande mensvärk! Som satt just långt ner! Har du haft en blodig slemmis? Då är det ju definitivt nära!!!
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2