Inlägg från: yonasam |Visa alla inlägg
  • yonasam

BF November,2010 DEL 2

Helen: Stackare, ta det bara lugnt och vila, har hört att det är normalt att man kan få "åerfall" på illamåendet under graviditeten...

Chanell: Vagnen vi har tittat på är en syskonvagn...Long story short...bebis har ett syskon som kommer att vara 1 år vid födseln...
    En fråga till, Vagnen jag såg är en trehjuling, har hört att de ska vara ostabila och "sämre" än fyrhjulingar...vad har ni för erfarenheter av det?

• yonasam
    Marinero skrev 2010-05-07 08:25:42 följande:
    Det va så förr när trehjulingarna va nya på marknaden tror jag. Jag har en trehjulign, eller eg fyrhjuling men de två hjulen fram sitter tätt ihop. Den är toppen!
    Tack för info..men då kör jag på den vagnen...får den för 3000:- och den är superfräsch och snygg (svart och brun)

Nu ska jag iväg till jobbet, ha en underbar dag alla!
  • yonasam

PennyJenny: Usch Usch Usch va hemskt...Stackars dig :(
    *BamseKram*

• yonasam
    Frogster skrev 2010-05-07 17:46:41 följande:
    Åh, precis vad jag behövde läsa!Har luskat fram massor av folk som har problem med foglossningssmärta!Men fram till nu ingen som har samma ont som jag =)Känns skönt att inte vara ensam även om jag inte önskar någon denna förlamande smärta!Finns det något man kan göra för att minska eländet förutom att använda bälte?Brukar dessa besvär hänga kvar genom hela graviditeten eller brukar de gå över?Blir väldigt mycket tid på soffan nu...
    Vet inte vad jag har, jag kallar den för min "rumpnerv" men efter en hel dag så har jag fruktansvärt ont och ett varmt bad gör susen....
    Mitt dagliga bad har blivit min egna "gravidmysstund" jag läser på smällen böcker och sjunger och pratar med bebis...Jätteskönt :)
  • yonasam
    popcornplaya skrev 2010-05-07 18:44:11 följande:
    Vad mysigt det lät, kanske får införa det här hemma också. Min foglossning hade nog mått gott av ett avslappnande bad som avslut på dagen.Vi har föresten varit och kollat på en lägenhet idag, en 4:a med stor uteplats. Lite radhusfealing.
    popcornplaya: Va kul med nytt boende....Lycka till!

Ska gå o tappa upp mitt bad nu :)

Vi köpte en MammaPappa Bok häromdan...jättegullig, båda får skriva hur man känner, väger osv under graviditeten....

Har era män gått upp?
    min man är sömnig jämt och har gått upp säkert 3-4 kilo redan....Ursött!
  • yonasam
    Marinero skrev 2010-05-07 21:29:29 följande:
    Hihi Min sambo gick upp rätt mkt förra graviditeten. Han är rätt trött nu med men tror inte det beror på min graviditet
    {#lang_emotions_laughing} De är så söta...
  • yonasam

Hello girls!

Hoppas alla mår bra i det fina vädret...Tror att jag kände första riktiga sparken igår, kan fortfarande inte särskilja på om det är bebis eller ngt annat men jag tror det :)

• yonasam

Grattis till UL :)

Guuuud nvad jag längtar till mitt...det är om 3 veckor..känns som evigheter dit, vill komma dit och få bekräftat att snorungen lever och har det bra ju!!

• yonasam
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-05-10 22:21:57 följande:
    ÅÅÅh ja är lite ledsen Det är inte säkert att man min man kan följa med mig på ultraljudet :/ Han kanske måste jobba! =(
    Han får väl sjukskriva sig den dan...24 timmars virus vet ja!
    Hoppas det ordnar sig...
    Kram
  • yonasam
    popcornplaya skrev 2010-05-11 08:29:39 följande:
    Sådär ja då har man beställt tid för RUL då. Blir den 3/6. Åh vad jag längtar!
    Jag har RUL samma dag :) känns som evigheter dit...

Har haft ont i livmodern sen igår...nån annan som känner så eller borde jag bli hysterisk?
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2