BF November,2010 DEL 2
Ja verkligen superkallt nu. Funderar på att dra fram dunjackan jag hade när jag väntade sonen.
Ja verkligen superkallt nu. Funderar på att dra fram dunjackan jag hade när jag väntade sonen.
Här är en till med förvärkar... Tycker synd om dig mammaD hoppas det sätter igång snart! Du har gått en vecka alltså? Är det värkar som kommer och går eller är det en konstant molande värk? Jag har nämligen kraftig mensvärk sedan 3 inatt. Under natten var det även värkar som gjorde on men dessa avtog efter att jag somnat om på morgonen. Så under hela dagen har jag haft kraftig mensvärk och sammandragningar.
Nej precis - nr 2 fixerar sig sällan. Men vad är skillnaden mellan "rörlig" och "ruckbar". Borde vara lite värre om bebisen är rörlig för då kan den väl fortfarande få för sig att vända sig till och med?
Sonen fixerade sig aldrig och hade navelsträngen 3 varv runt halsen. De kommenterade det inte med ngt speciellt och allt gick ju bra men det kanske blev så pga att vattnet gick innan han fixerade sig?
Man kan samtidigt inte gå och oroa sig för allt, går inte att ta ut en olycka i förskott om man säger så. Bättre att vara lugn och agera rationellt ![]()
Känner mig otroligt lyckligt lottad som har 3 förlossningar inom 10 minuters avstånd. Kan nästan krypa
Jojo85
Visste inte att det fanns förtur till DS - hur funkar den? Jag har förtur till BB-stockholm via BM Gamla Stan men trodde de var de enda med det systemet då det är den enda privata kliniken...