Inlägg från: Belavon |Visa alla inlägg
  • Belavon

BF November,2010 DEL 2

Någon fler som fortfarande har ömmande bröst? Mina kliar nästan.. speciellt runt bröstvårtan. Jag håller på att bli tokig ibland.

• Belavon
    popcornplaya skrev 2010-07-07 11:08:00 följande:
    Jag tycker den segar som tusan, men jag har i och f;r sig redan tr;ttnat p[ att vara gravid. Det var allt bra mycket l'ttare att vara gravid n'r man inte hade ett annat barn att ta hand om.

Forasten ar det nagon som kan hjalpa mig. Jag kan inte skriva dom tre sista bokstaverna i varat alfabet helt plotsligt. Kan sonen ha kommit at nagon installning kanske....Obestämd
    Jag fick så en gång och det var två filer som krockade. En med word och en från programmet som tillhörde datamusen. Helt galet att det påverkade åäö på internet. Enda jag kunde göra var att ominstallera hela datorn.

Googla på ditt problem för jag hoppas det är någon inställning :)
  • Belavon

Vi har kännt bäbisen för första gången igår. Sambon verkade nästan lite rädd att det var ju något där inne ;) Mysigt var det i alla fall! Har moderkakan i framkant så det har tagit lite tid, men jag är ju bara i v 20 än så det hinner nog komma fler sparkar.

• Belavon
    Zazz82 skrev 2010-07-09 20:07:59 följande:
    Hej jag är i full vecka 25 i dag.. Alltså går jag in på 26 te veckan.. Nej myr kryp är super jobbigt och måste upp och gå när det angriper mina ben och fötter för att lindra.. nej får hem dottern i morogn (min 3 åring) Så jag måste ner och handla lite innan ica stänger. vi hörs sen
    Jag testade magnesium för benen och det hjälpte otroligt mycket, bäst tyckte jag brustabletterna fungerade. Så nu tar jag det när det är som värst, innan tog jag varje dag.
  • Belavon
    Zazz82 skrev 2010-07-10 11:00:41 följande:
    När börjar det verka?? tar det lång tid?? Och vart får man tag i det är det apoteket eller så? Dyrt??
    Magnesium finns på mataffärer och apotek. Det är inte speciellt dyrt 76:- för 60 tuggtabletter på apoteket. Nu köper jag dem i brus form på mataffären för kanske 40:-. Först tog det nog någon dag för att få mina ben lugna. Nu räcker det med att jag tar det samma dag jag känner av.

Vissa säger att man ska ta kalcium samtidigt för att öka upptagningen av magnesium men jag har inte behövt det och inte provat. Sök på restlesslegs så hittar du flera trådar här på forumet.
  • Belavon
    Marinero skrev 2010-07-10 21:26:31 följande:
    Oj har ni gift er? Grattis Och fin mage!! Och bild
    Vi gifte oss i all hemlighet den 30 juni. Helmysig dag bara vi två och magen!
  • Belavon
    Hedi skrev 2010-07-11 09:52:52 följande:
    Bevalon: Va vacker du är! jättefint kort och grattis! visst är det härligt att vara fru.

Emmie är snart 2 ar och 3 manader men jag vill försöka ha kvar hennes säng sa länge det
    gar. Vill inte riskera att hon börjar springa upp när hon ska sova middag och lägga sig, det fungerar
    sa bra.
    Ja det är helt otroligt vad stolt jag har blivit när jag blev fru! Underligt att det ska kännas så annorlunda men det är ju stort att gifta sig. Tack alla andra för era gratulationer!

Idag ska köket målas rött och sedan blir der lite vänner på middag. Hoppas man bara inte smälter bort i värmen!
  • Belavon
    kicki08 skrev 2010-07-11 13:02:03 följande:

Hej föresten på er tjejer

Var ut på krogen en sväng igår med mina tjejkompisar. en sista sväng innan det får vara bra. Dansa av mig en sista gång
    Tyvärr hände något jäkligt tråkigt. Ett par kompisar till oss ska ha barn om tre veckor bara. Och igår var hennes kille otrogen på krogen mot henne. och berättade det samma kväll. Fy fan... Jag mår så jävla dåligt av det bara. Jag kan känna hennes lidande i hela kroppen.

Vad roligt att du var ute!

Men vilken kille :S man blir ju arg. Hoppas bara hon hittar någon styrka och lycka i barnet och förlossningen som är så snart. Jag skulle bli helt nere.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2