BF November,2010 DEL 2
För du menar väl att du vill kunna ta ut mindre än fem dagar det första året igen?
För du menar väl att du vill kunna ta ut mindre än fem dagar det första året igen?som andra, tredje osv föderska så går man ju i regel inte lika ofta som första gången. Dock kommer jag få gå 1-2 ggr i veckan mot slutet för att hålla koll på mitt BT eftersom jag fick HF sist.
Imorn åler vi till Kolmården ![]()
Det har varit en härlig dag på Kolmården förutom att jag haft ont i ischias hela dagen o knappt kunnat gå vissa stunder.. Men det häfligaste av allt var att vi fick se ett precis nyfött litet "föl" på savannen.. vi hade nog gaska precis missat förlossningen. Alla kamelerna var framme o ville nosa på det ny tillskottet på savannen men mamman (som jag inte vet vad djuret kallas) knuffase undan sin unge o sparkade bort kamelerna. Det stod även tre skötare i inhängnaden som höll koll på läget. Det var sååå sött!
Idag har svägerskan med sina två döttrar, 4,5mån o 6år, varit förbi med lite klder till bebben o fått lite påfyllning till sin minsting..
Lite av det var sånt som jag lånat ut till minstingen som vi nu fick tillbaka o en massa andra kläder oxå.. så nu är det lite mer påfyllt både på unisex fronten o flickfronten. Det var några vit/mörkblå bodys från POP oxå.. en istrl 50 som får följa med till BB som "pojk" body om det skulle bli en lillebror
Vi fick en overall/åkpåse oxå som var rätt sliten i fleecetyget, men den får följa med till BB så kanske jag köper en ny senare.. så kanske det blir en mer "köns"inriktad.