• Yoshii

BF November,2010 DEL 2

Hedi skrev 2010-11-08 21:58:08 följande:
    Alltsa jag har sadär 5 till 6 min mellan värkarna och de börjar halla i sig i 40 sek. Jag vet inte hur länge tror ni man kan vara hemma. Jag kan andas igenom dem men de gör ända lite ont. Maste de vara närmare 1 minut innan man aker?
    För omföderskor så säger dom att man ska åka in när det är ca 4-5 min emellan...
  • Yoshii
    Hedi skrev 2010-11-08 22:32:37 följande:
    Ok! hm de är ju hanterbara! jag vill dock gärna hinna fa eda:n det är därför jag inte vill aka in försent. Väntar lite till iaf !
    Ja du känner bäst själv när det är dax.. det finns ju gränser för vad man orkar också, du skall inte trötta ut dig!!
  • Yoshii
    Jojo 85 skrev 2010-11-09 14:18:54 följande:
    Här är det snökaos.. o min man började prata om att jobba över "Hur gör vi med handlandet då?" frågar jag (måste åka o handla på ica).. "Det är väl bara att gå o handla." får man till svar. Lätt i det här vädret.. men enl honom finns det tydligen inget dåligt väder.. ok, fine.. men jag är höggravid o min kropp kanske inte är tipptopp.. ingen nyhet! SUCK!  Så ska man riskera att halka o slå sej på det.. fasar över att bara gå o hämta J på dagis om en stund.. det blåser ju så FASLIGT!! Han kom iaf på att han inte kunde jobba över.. så det löste sej, men SUCK! MÄN! ObestämdFlört
    Nej ut ska du inte gå!

Jag var ute nyss & halkade runt och det var INGE hitt vill jag lova.
    Men jag var tvungen till att gå på kvartsamtal på min sons skola & sambon jobbade.

Det är så halt att det gör ont att gå!
  • Yoshii

Åh jag har också sånna fina bristningar, en HEL del kan man kanske säga.

Men har inte fått flera denna grav vad jag vet iaf.. har inte räknat dom

• Yoshii
    Barnen är mitt liv skrev 2010-11-09 20:22:39 följande:
    Usch vad uttråkad jag är :( Kollar på äntligen hemma men är inte intresserad ett dugg av programmet.. Vad har ni planerat att ta som smärtlindring under förlossningen då?
    Lustgas ska jag prova även denna gång, gillade den inte första gången.

Annars så blir det EDA:n den är underbar
  • Yoshii
    Marinero skrev 2010-11-10 07:27:27 följande:
    Herregud läste nu på fb att en gammal klasskompis som fick barn för ett halvår sen födde hemma i badrummet
    Oj ja inget jag skulle vilja erfara iaf! Hoppas det gick bra !

Min kompis födde sin son redan i v 35 hemma i sängen...
  • Yoshii
    Hedi skrev 2010-11-10 11:24:31 följande:
    Hej, Ludwig föddes den 9nov Kl. 09:55. Han är 50cm och väger 3310g. Vi åkte in Kl. 3 på natten och jag fick PDA kvart i sex när jag var 5cm öppen. Sa det var smärtfritt och underbart
    Grattis Hedi till pojken!! {#emotions_dlg.flower}
  • Yoshii

God morgon! I dag är det 4dagar kvar till BF & jag ska iväg till Mvc i dag,

Ska bli spännande att se om det har hänt något mera sen sist eller ej...

Hoppas på bebis snart, men jag är dunderförkyld & hostar som bara den inget vidare roligt!

Grattis till bebisen Mita!!{#emotions_dlg.flower}

• Yoshii

Sarah har tydligen fått sin lilla flicka i natt!!!

Stort GRATTIS Sarah & krya på dig!  {#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2