BF November,2010 DEL 2
natti natti o kram på er.
Taniko- Lycka till imorgon!
Är jättekul att läsa allt ni skriver, men känner inte att jag har så mycket att tillföra. Har ju aldrig fött barn innan och har förmodligen ganska många veckor kvar till jag börjar känna sammandragningar och kan leta slemmis. När det är dags för mig så har ni ju redan era bebisar och tråden kommer nog gapa ganska tom under ett par veckor.
Det verkar hjälpa å sitta uppe. Det har släppt lite...
Känner mig jäkligt öm i magen där bebis rumpa är.. Ska man aldrig få sova tro :-/ Igår förvärkar och idag det här. blääää
Å du är vaken än? ![]()
Oj, ja det lät ju inge vidare. Men skönt att du fått sovit ett par dagar nu iallafall
Jag har ju en morgonpigg son som vanknar runt 5-6 varje morgon så här blire inte mycket sova. Och imorrn blir jag hemma med honom eftersom han har ögoninflamation. så det skulle va väääldigt skönt om man fick sova snart.. :-/
Ha ha, ja här försökte jag och mannen att ha lite mysigt igår med i sängen. Det gick inte alls, jag känner mig inte alls bekväm i kroppen för sådant. Blev nästan mest pinsamt. Skulle ju kunna tro att vi var mer desperata efter varandra när han är borta så länge men just nu känns det inte bra. Får väl skylla på hormonerna eller nåt.
Blev inte mycket sömn här alls, fick någon feberfrossa när jag skulle försöka sova så jag somnade inte förrän 4 sedan vaknade jag innan 8. Ska lägga mig i soffan och vila lite så jag orkar gå på föräldragrupp i em.