Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Rosen skrev 2010-06-18 12:17:47 följande:
    ja jag e i vecka 22. men jag ger det en vecka till sen ringer jag bm så jag får lyssna på hjärtljuden.
    jag känner mig inte så där jätteorolig direkt men ju längre tiden går så blir jag lite fundersam hur jag inte kan känna nåt när bebisen nu är ganska stor där inne.
    jag borde ju känna nån diffus spark nån gång om dagen i alla fall.
    jag har känt rörelser sammanlagt 2 ggr på hela tiden. en gång i vecka i vecka 19, samma dag som jag var på rul och en gång för en vecka sen ungefär.
    Jag hade blivit super nojjig, men e glad jag inte har moderkakan som du har, har inte haft de heller.... Men kan förstå det e frustrerande.... Måste kännas lite med att många känner men inte du...
  • Helen C

Min tjeja sparkar mycke med när jag stter framåtlutad, typ som att. Hörru luta dig tllbaka nu
    Dricka kallt vatten ska oxå funka för att få igång bebisen...

Är de fler som har så att de bubblar bara på ett ställa i magen.. Jag har högt upp på höger sida, lite häftigt

• Helen C

Jätte svårt att veta va de kan vara.... Kan nog vara vad som helst...

• Helen C

Lägger in en magbild två dagar tidigare, händer inte så mycke på 2 dagar ändå. Går in i vecka 21 på söndag, därmed halva tiden

Haft en riktigt livlig bebis idag.... Härligt

• Helen C
    Maddie- Ja magen den växer så de knakar. så fasar lite över att den kommer bli mega stor som med andra barnet Men jag får ju bara mage med=)

Trulsa-
    Tack... Ja byxorna e sköna, men får dra upp dom hela tiden, men får nog spänna åt dom lite mer hehe.... Typ andra gången jag använder mammabyxor, annars är de mycke tights....

Williams Mamma- Tack så mycke=)
  • Helen C
    Rosen- Gud va kul. Äntligen din tur....

Tack för dom fina kommentarerna om magen. Den växer och står i...

Är de fler som kollar på Viktorias och Daniels bröllop på tv??? Det e rätt maffigt. Tur det inte e så när man gifter sig
  • Helen C

Chanelll- Barnen e snabba när du har kommit på själva va dom kan göra, så man får plocka bort allting....

Ja Viktoria e väldigt vacker och väldigt lik sin mamma

• Helen C
    Chanelll- Det e riktigt kul när de händer grejer.... Kul när dom utvecklas...Men går alldeles för fort faktiskt....
  • Helen C

Satt och tänkte på förlossningen. Har ni funderat något om smärtlindring??? Hur gjorde ni som har barn sen innan, tog ni smärtlindring?????

Jag använde bara lustgas när pojkarna skulle komma, och kommer göra de denna gången med.... Jag har en rätt lång smärtgräns...

• Helen C

Sen beror de på hur lång tid förlossningen tar oxå.. En del har ju riktigt jobbiga förlossningar och upp mot 20-30 timmar innan bebis kommer.... Då hade jag nog ropat efter kejsarsnitt

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2