Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Hedi- Japp de funkar=) Hae inga känningar, men sen sa en kompis att skruva på bröstvårtorna och värkarna kom direkt=)

Annizsj-
    Ja det e hemskt faktiskt, men jag oroar mig inte så mkt om de faktiskt. Men inte kul de du varit med om
  • Helen C

Grattis till bröllop och lyckade RUL.....

Idag är en dag där jag e irriterad på de mesta, just nu går de ut över sambon. Blir irriterad när han äter frukost och smaskar, sitter utan tröja, frågar mig om det är något, ja allting som han säger gör att jag blir irriterad gaaahhh varför har man såna dagar....

• Helen C
    Belavon skrev 2010-06-21 14:08:04 följande:
    Vad tur att man inte är ensam om att ha sådana dagar ;)
    Tycker synd om sambon, men va gör man. Jag kan ju inte styra över detta....Nu e man hemma själv medans han e på personalmöte med jobbet, men får hoppas att jag e på bättre humör när han kommer hem
  • Helen C

När sambon pussar mig när han ska gå som idag till jobbet så vänder jag bara upp kinden, känner mig så taskig, men va gör man. Vill liksom inte. Skulle kunna säga ett och annat till honom tror jag när jag e på sånt här humör, men tur man inte har sånt här humör hela tiden...

Ja värst va i början av graviditeten, ååååååå blixtrar och dunder haha

Chanelll- Håller tummarna stenhårt för er...

• Helen C

Det är det som e så tråkigt med dessa visningar att dom kanske har 2-3 visningar innan de händer något, därmed att de blir mycke folk vid budgivningen och då vet man att vi kommer inte ha en chans

• Helen C

hahah vi e verkligen snälla mot våra karlar ibland... Men dom ska veta hur det e att vara Gravid...

Hedi- Skönt med lite egen tid....

• Helen C

Vi har hittat på hemnet en bostadsrätt som e som ett radhus, en 4 på 111.5 kvm.... Vi har pratat meed mäklaren och de verkar vara först till kvarn som gäller. Tydligen har de gått en likadan lägenhet fast med större tomt och tydligen jätte fin för någon vecka sen. Och nu är de några som kollat på denna, men ingen som hört av sig. Så nu ska vi kolla om lånelöfte och se om vi kan ta den.... Våran bankman e på semester typiskt nog så blir en annan. men han kunde iaf låna oss 1 milj om det e så, så hoppas han skrivit in de i datorn så denna bankman ser de.....Så vi jåller tummarna nu=)

• Helen C

chanelll-
    Vi bor ju redan i lägenhet idag, och enligt våran bankman så sa han att nästa år kan jag garantera er ett högre lånelöfte än de ni kan få idag. Men som du säger, man kan ju inte bara ta ett hus bara för att. Man vill känna något när man kliver i detta hus med.....
    Sen att de finns lite att göra gör ingenting tycker inte jag, det e väl de som e grejen oxå.....

• Helen C

Vänner gör ingenting att dom känner, men när man e på fest och alla känner så skulle jag backa som du gjorde, men tyvör fattar inte folk. Man vågar ju inte säga till heller.....

• Helen C

Chanelll- Va spännande, hoppas huset ser bra ut nu då... Om det är en äldre gubbe så får man väl tänka lite på lukten, det e ju spciell lukt med äldre Men håller tummarna....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2