Rosen skrev 2010-08-21 07:58:43 följande:
Belavon skrev 2010-08-21 07:36:30 följande:
Hoppas du fick sova något i natt. Det klart att grannarna borde ersätta dig för dem, de får väl ta det på deras hemförsäkring. Jobbigt att det blev så :(
Idag bär det av till Umeå med kompisar och vi ska bara gå runt på stan och shoppa. Ska bli roligt. Hoppas de har några bäbiskläder på rea.
Diabetes sköterskan var suverän. Jag ska bara dra ner på socker och äta mer regelbundet så hoppas vi att jag kan få koll på blodsockret. Skönt för det verkade vara sådan panik tidigare i veckan med glukosbelastningen. Men inte visste jag att banan var så söt ;) man lär sig något nytt varje dag.
kram på er och nu börjar det ju närma sig tycker jag med alla magar, så spännande!
ja la mig under min sons säng men har sovit max 2 timmar eftersom jag har ont överallt nu.
vet inte hur vi ska göra med madrasserna, vet att det e ägarna som ska stå för betalningen eftersom hunden förstört madrasserna totalt, men jag tycker inte om att ta betalt av folk o kräva ersättning, känns inte bra. men o andra sidan så har vi inte råd att lägga ut 800 kr på nya madrasser.....
Tycker det är självklart att hundägarna ska stå för kostanden. Hade det varit min hund hade jag på en gång erbjudit mig att köpa nytt.