-
ja verkligen. Då ska du se bilden jag tog på bf + 11 , jösses säger ja baraBebis050810 skrev 2010-08-31 17:39:47 följande:Williams mamma- en hel del störra förra ggn med andra ord! -
jag slutade på +27 sistBebis050810 skrev 2010-08-31 19:38:56 följande:Ja jag va oxå mkt mkt större första graviditeten!! men då rörde jag knappt en fena o käka chips o semlor hela dagarna o resultatet blev 22 kg +
andra ggn tänkte jag till och landa på 13 +
är inriktad på att inte gå över 13 denna ggn heller! får se om det funkar men går jag inte upp mer än 4 kg till nu så går är det okey.
hade iofs -10 kg i utgångsvikt denna ggn, så jag är inte så stor nu.
denna gången kan ja tänka mig max +15 de känns lagom.
Förra graviditeten låg jag på + 15 i vecka 30 och sen ökade jag 1 kg i veckan fram tills sonen föddes i vecka 42+2 -
hade inte heller lätt att gå ner mina kilon. Tog mig nästa 2,5 år men gick inte ner allt ändådazazz skrev 2010-08-31 20:20:10 följande:Uj, lagom till att jag fått reda på vad sammandragningar är så har jag haft det nästan hela dagen, känns inte alls bra :( periodvis har det känts som en enda låååååång sammandragning. Hoppas att det bara är en engångsgrej pga dålig sömn och jobb hela dagen.
Jag gick upp 20 kilo med ettan, från 60 till 80. Den här gången startade jag på 63 och låg för två veckor sedan på 71. Förra gången så var min stora viktökning mellan ca v 20-28, då gick jag upp ett kilo i veckan. Hoppas inte gå över 80 den här gången heller i alla fall, de var ju inte direkt lätta att bli av med... -
GRATTIS!!Annizsj skrev 2010-09-01 20:53:46 följande:Då var man gift och den underbara dagen är över..Det blev en helt underbar dag!!! Jag är så lycklig! Försöker lägga upp en bild här, men nåt är fel... Får försöka lägga in i mitt album....!
-
Åh jag vet inte vad jag ska ta mig till =/
Bet precis av min ena framtand :( Inte ens en halv cm kvar av den.
Undra va detta kommer kosta att fixa ?
-
Jag pratade med tandläkaren imorse, men va inte riktigt ärlig.. det har jag inte råd att vara just nu.
Sa att william skallade mig så den gick av, o då går de på min olycksfallsförsökring.
Får då betala en självrisk på 1000 kr ist för 10.000 som de skulle kostat.
-
Så i eftermiddag ska dom bygga på tanden och sen ev sätta dit en poslinstand ist.
-
BM BESÖK
Vikt: + 10 kg (Sen inskrivningen)
Fosterljud: 145
SF: 27 (1 cm sen sist)
Ska tillbaka o mäta nästa vecka igen, hon skickade även en remiss till smvc för ev tul -
Vart hos tandläkaren nu, han limmade fast den gamla tanden så länge. Han ville inte påbörja en procedur så länge jag var gravid för att undvika röntgen. Så den får sitta där tills bebis kommit ut.
Sen ska han sätta fast en krona, och göra så gott det går för att få försäkringsbolaget att betala det, annars får jag så snällt punga ut dom pengarna =/
-
Jag kör med Liberos tvättlappar, testat många märken men dessa gillar jag bäst
Usch jag har fått värdelns hosta , inatt lät det typ som att jag skulle hosta upp mina lungor. Men idag känns det liiiiite bättre, kommer ju jätte lägligt eller inte då vi ska ha hela släkten på kalas här imorn så jag har egentligen 1000 saker att göra =/ SUCK !