BF November,2010 DEL 2
Min man boar inte direkt. Har sagt att nu när vi får pengar får vi ta å köpa en burk med färg och fixa till ena väggen i vardagsrummet.....ser förjävligt ut. Medan resten av vardagsrummet har blivit jättefint. Han är sådär sugen, det märkt. Hans sätt att "förbereda sig" är vid sitt jävla tv-spel. Ni vet när de sitter med hörlurar och mick å pratar med andra som spelar ...jag blir galen. Man får ingen kontakt. Så då sitter jag med annat, typ FL innan jag går upp och lägger mig. Roliga kvällar! ELler så är det fotboll, nu när vi ÄNTLIGEN har fått tillbaka alla sportkanaler...alla kanalar man kan ha. Sen när man föreslår film så är han inte alls sugen. Sen när jag nyss pratade med honom och sade att imorgon ska jag gå ut å äta med en vän tyckte han det lät sååå bra. Men sen frågade han om hela kvällen går då? Ja sade jag. Han ska iväg på lördag och jag på fredag. Men jag ska inte festa, men det ska han. Och JA det får han, han är aldrig ute på fest och det är ju nu han får passa på. Känner likadant. SNart kommer jag inte orka dra iväg en kväll, orkar knappt nu men ser fram emot detta jättemkt. Äta gott, bara prata å inte tänka på de där hemma.!!! Snart är det borta IGEN.
Positiva jag alltså
I dag har jag varit hemma. Pluggade först lite. Sen har jag tvättat massor, vikit och tagit hand om tvätt, städat toalett, lagat en stor lasange till kvällen. Ja, jag har har fullt upp...och om 10 min ska jag traska å hämta kidsen på dagis. HÄr ligger vi inte på soffan inte ![]()