BF November,2010 DEL 2
Trulsa- Jag känner inte till den vagnen så jätte bra faktiskt. e rätt dålig på vagnar ![]()
Trulsa- Jag känner inte till den vagnen så jätte bra faktiskt. e rätt dålig på vagnar ![]()
Hej tjejer...
Aj aj aj e de jag kan säga, jag har bränt mig. Och lik förbannat så lär jag mig aldrig att smörja i mig grrrrrr, smisk på händerna borde jag ha, så man får skylla sig själv att man bara sitter och låter solen ta en. Nä skärpning......
Varit och kollat på en lägenhet idag, låg på 3.e våningen av 3 och pust och stön så kom jag upp, fy va jobbigt det e att vara gravid i denna vräme, tur det e sista gången.... Men vi kände väl att de inte va något så...
Imorgon ska vi kolla på en annan lägenhet som vi verkligen vill bo, så hoppas den e fin. 2 min till sjukhuset så det e gutt hihi, och sen min syster som granne....
Nu mräker jag att fötterna svullnar, ite skönt. Kan sjutton inte ha några skor.... Varför klaga manhaha
Jag hade ischias med lillkillen och herregud säger jag. Inte igen bara för de pallar jag inte....
Nu klagar jag på värmen som e riktigt jobbigt, men lik förbannat så ska jag va i den
Magen solar jag inte utan sätter en tröja ovanpå... Kan säga att jag har riktigt ont på knäskålarna....
Trulsa- Jag har aldrig svullnat innan med pojkarna, men nu förstår hur jobbigt det e för dom som har de så....
Jag blir med anfådd väldigt lätt och det e jobbigt.... detta e 3.e och sista gången så tänker gnälla för minsta lilla hahahahaha, nä skojar bara, ska försöka njuta så gott jag kan
Detta skrev PennyJenny för en liten stund sen
3 kg lättare - första duschen på en hel vecka, så nu luktar man nyponros :) Fick duscha liggandes på bår, men vad gör man inte för att få bort "pyjamasen över kroppen" ;)
Skönt att hon har humor och verkar må bra...
Hej tjejer...
Här har nog lillkillen åkt på svampinfektion. Röda prickar på snoppen och lite i ljmuskarna. Nån e vätskefylld, och förstår i denna värme att dom får de. Sen håller vi på med att låta han lära sig gå utan blöja.. Men de kom igår utslagen så bara lufta, tvätta rent så får vi se om de blir bättre....
Fått lghen som vi ville ha, så ev inflyttning om en månad eller 2
så ska bli skönt....
Så nu går de framåt här hemma.....