BF November,2010 DEL 2
Vi ska inte heller åka iväg och fira jul i år utan bara vara lilla familjen här hemma...möjligen att mina föräldrar kommer upp en sväng innan jul.
men antar att det löser sig oxå =) BARA BÄBIS KOMMER SNAAART
anniz; ja vi får se hur det blir med småland.. hoppas att det kommer funka!!
taniko; skönt att du fick penicillin tillslut!!
ingen anniz här heller! hon är garanterat inne o föder
rosen; verkligen jättesöt!! han har riktigt tydliga ansiktsdrag =)
men det är väl ändå ni själva som ska få välja vilket namn ni anser passar bäst för ert barn!! klart att de påminner lite om varandra men det är väl inte hela världen?! det är väl snarare ett tecken på att man gillar samma typ av namn! jag hade inte brytt mig =)

jag blir nog ensam kvar *suck*
belavon; ja man vet aldrig.. var ju absolut inte min mening att ta ifrån dig din glädje!! utan såklart glad för din skull.. men idag har varit en dålig dag med skitbesök hos bm som inte ville ens kolla min tapp eller hinnsvepa eller nåt alls!
haha ja det verkar nästan så!! =)
haha den bilden gav mig defintivt lite glädje!! fan va roligt!!! tack =) haha
ja men just det där du skrev om att man förstår dem som det går fort för! man går ju här hemma och tar emot värkarna o sen lägger det sig nåt halvt eller helt dygn.. när det väl är dags lär man inte fatta att det är på riktigt!
ah ok, jo såklart blir den ju sämre kvalitet ju längre man går men man vet ju aldrig om bf-datum är det rätta så det är ju svårt att säga =) jag hoppas o tror att man har lite spelrum på några veckorh ihi
åh vilken söt bild!! =)
har alla flyttat över till facebook? isåfall tänkte jag ta bort denna tråd från mina favoriter!
ja o där sitter man mest ändå, på fb menar jag.. då har man allt på samma ställe =)