BF November,2010 DEL 2
Jag tänker ju gå dit för min skull, så låter toppen att jag kan börja efter nyår.
Jag tänker ju gå dit för min skull, så låter toppen att jag kan börja efter nyår.
Det finns babycafe iaf på bvc här, så kanske börjar med det och sedan öf som är 2 dagar i veckan. Sen ska det även finnas två olika sångställen också. Jag ska försöka gå på det mesta då jag vill/behöver träffa kompisar. Känner inte så många här i stan.
Jag har legat i sängen och funderat halva natten på min föräldragrupp, jag blev lite besviken på den. Dels så ska de andra ha flera veckor innan mig, sen kände de alla varandra redan och de verkar så olika mig och min man. Jag funderar på att ringa bm och fråga om det ska börja någon annan snart som jag och min man kan byta till. Vad tycker ni? Våran största anledning till att gå till dessa träffar är att knyta kontakter, infon kan man ju hitta på annat håll.
Igår fick jag redan på att min mans kusin (som vi umgås ganska mycket med) ska få barn i mars. Min första reaktion var att jag blev besviken och kände att jag efter allt vårt kämpande ville ha släktens intresse hela graviditeten ut, plus gärna de första månaderna. Men nu har jag sovit på saken och det ska ju såklart bli jättekul att vårat barn får en så jämngammal kompis att vara med. Visst är känslor lustiga ibland!
Jag har ett I-landsproblem. Jag har ärvt en massa kläder och har nu under några dagar tvättat. Idag var det dags att börja vika och jag inser nu att typ inget matchar i strl 62 o 68, alltså har jag en massa kläder men kan inte använda mycket av det om jag inte kompletterar, vilket känns knasigt iom att det är så mycket kläder. Får hålla tummarna att det dyker upp lite presenter i just de storlekarna, så får man använda omatchat hemma.
Märks det att jag är ledig den här veckan och att min man är bortrest utan tillgång till telefon, så som jag terrar tråden