-
Det sa en kompis till mig med. Men min andra kompis tycker det är gott... ja smaken är som bakentessiej skrev 2010-06-14 21:04:44 följande:Jag har testat blutsaft men det smakar pest och kolera. Har varit riktigt nära att kräkas efter varje gång jag tagit det.. nu klarar jag inte att ta det, tyvärr. Men men, blir att ta niferex och hoppas på att man inte blir så jättehård i magen. Hade hellre tagit blutsaften men som sagt, klarar inte av eftersmaken..
-
Samma här!Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-14 23:12:02 följande:Jag ska inte till bm förän om 3 veckor typ. När ja är i vecka 24. -
17 månader ja! Känner mig redan andfådd av bara tankenkicki08 skrev 2010-06-15 08:04:26 följande:Grattis till din stora 3 åring.
Ja jag kan förstå att du tycker det är skönt med 3 år mellan barnen. dom klarar ju lite själva då. Har fortfarande panik då och då för hur det kommer bli med bara 17 månader mellan barnen... *puh*
Ang storleken på magen så kan de nog bero lite på hur bebisen liger oxå
HelenC: grattis till lillkillen
-
Jaså så det är för att man är omföderska? För jag vet att jag fick gå dit ganska omgående efter ul men senare denna gång och misstänkte de va för att man är omföderska.Williams Mamma 070824 skrev 2010-06-15 08:53:03 följande:Japp om man är andragångsföderska så brukar man hoppa över besöket som annars är i V. 20. (Om man haft en problemfri graviditet) Så sa min BM till mig.
Så vi hoppade över det, så ska dit den 8/7
Ska bli kul o jämföra SF-måttet och hjärtljuden sen! =) -
Taniko: håller tummarna för att allt löser sig till det bästa för er! Kram!
Är det privat? Jag va på Mama mia och gjorde privat ul nämligen, fast i GbgJojo 85 skrev 2010-06-15 10:51:16 följande:Jag anta att du bara har ett MVC att välja på?? Jobbigt! Vart bor du någonstans? Själv bor jag ju i sthlm o kan ju mer el mindre välja o vraka. Jag valde MamaMia när jag väntat dottern då jag hört mycket gott om dom o går hos samma BM nu eftersom jag är jätte nöjd med henne.
-
Snart ska vi åka till Tidaholm igen. Ska titta på två hus, varav ett av dem är vi verkligen intresserade av då det är bra pris och stort. Hoppas det är i gott skick med, verkade så iaf. Sen ska sambon skriva på papper ang jobbet och träffa innebandylaget som han ska träna

-
Nej jag bor inte där längre. Men det är ju bra att det är gratis. Men skumt för jag frågade för skojs skull på Mama Mia va det skulle kosta att gå där en hel graviditet o då sa hon ca 8000 kr :/ Men jag kan tänka att kanske Sthlm har andra regler och bekostar även den privata mödravården kanske?Jojo 85 skrev 2010-06-15 15:22:34 följande:Ja, precis. Iaf inte kommunalt. Det är gratis precis som den kommunala mödravården.
Bor du i Gbg? Isf kanske du kan byta dit?
Här kan du läsa mer o hitta telenummer mm.
www.mamamia.se/31/default.asp id=7238&type=display
Jag är visserligen väldigt nöjd med min bm, och min förra va fantastisk, men privat är det ju lite mer uppföljning o fler besök kan jag tänka mig och det skulle jag tycka kändes tryggt. Men nu ska vi flytta så jag hoppas jag ska få en bra bm. -
Jag håller tummarna! Vi har med haft det tufft här hemma i omgångar men vi kämpar järnet för att lösa allt då vi inte vill leva isär samt att vi snart har två barn.NoahLeah skrev 2010-06-15 16:33:55 följande:Tack för ert stöd tjejer-
Har pratat lite med sambon i telefon idag och vi ska sitta ner o prata igenom ordentligt ikväll samt att vi ska på ytterligare ett parterapisamtal i veckan.
Hoppas verkligen vi kan lösa detta , särskilt nu när vi har en liten och en på gång. -
Catt: grattis till pojken i magen
Igår va vi och kollade på hus, sambon gjorde klart allt med jobbet och tränarjobbet så nu är det klart! bara huset som saknas
Jag verkligen FUNDERAR! Vi är ju intresserade av båda husen! Det ena ligger på ett bra pris men såklart inte lika mkt gjort som i de dyrare huset men ändå jättemysigt och i bra skick. Det dyrare huset är PERFEKT, det vi verkligen skulle vilja bo i! Ok, inte exakt de tapeter och så man vill ha men sånt löser man ju! Det som lockar är planlösningen, läget och ytorna! Vi är så sjukt sugna på det huset! Men det billiagre huset skulle inte kosta riktigt så mkt för oss! Hade jag jobbat heltid hade de kanske inte vart något att fundera över men jag vill jobba 60 procent i framtiden och sambon fick ett jättebra avtal igår med bra provision så ökar han omsättningen kommer han helt plötsligt få ut mkt mer pengar i månaden! jaja vi får se. En från banken ska ringa i veckan och vi ska kolla på lånlöfte o så. Nu vill vi bara flytta 
-
Nej gud inga renoveringsobjekt! Alltså de billigare huset är i gott skick med, men vi bara älskar det större huset och det är mer gjort på det, det som vi hade velat fixa i det billigare huset men inte nödvändigt, t.ex inredd källare. Ja vi får se va banken säger, hur mkt lån de vill ge oss. Det positiva är att vi har en lite större handpenning att lägga än va de kräver. Och vi har räknat ut att med en bra ränta så klarar vi månadskostnadenkicki08 skrev 2010-06-16 07:32:15 följande:Gomorron tjejer. Inte mycket sömn här inatt. Närmare bestämt ca 4 timmar uppdelat på olika stunder *gääääsp*
Idag har man gjort halva tiden då. 20+0 idag
Coolt
Chanell: va härligt att ni hittat ett hus ni tycker är perfekt. Jag skulle ju verkligen rekomendera huset ni slipper göra så mycket rust på om ni har råd med det. Att rusta och samtidigt ha småbarn är INGET jag rekomenderar till någon. Även om man tror att man kommer klara det så är det skittufft minst sagt.
Kram