Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

mmmm märker när man suttit i soffan ett tag då känns de.... Men men det e ju bara att bita ihop....

• Helen C
    Bebis050810 skrev 2010-07-11 22:11:39 följande:
    Jo jag vet, det är inte bra! men hon har den bara på natten som sagt va och jag tar ur den hur hennes mun så snart hon somnat och ofta så vaknar hon inte under natten och vill ha den utan hon har den sen kanske på morgonen 10 min innan frukost när hon kollar tv och jag morgnar mig i sängen. så det blir inte timmar med natten varje dag utan för det mesta 30-60 min.
    Men jag vet, måste ta tag i det! innan 5-årsdagen ska hon ha slutat.... men sen vet hon att det är hennes sista napp detta, hon hade 2, men den ena hade hon bitit hål i så den slängde jag och det såg hon så nu vet hon att detta är den sista, så om hon inte hunnit sluta innan den går sönder så när det är hål i den så är det fenito!
    Får hoppas hon biter sönder den då
  • Helen C

Jag svettas som en tok i denna värme, Jag vill ha REGN..... Sover som en kratta med när det e varmt....

• Helen C

God kväll...
    Haft en underbar dag idag som alla andra dagar... Varit i Växjö idag och köpt en vagn som vi hittade på blocket en Teutonia spirit s3 08, så e nöjda med de vi sett och provkört Sen tillbringade vi dagen lite där  med...

Sen va vi ute och åt med ett par vänner vid hamnen och kollade på båtar och hade riktigt mysigt.....

Imorgon kommer stora killen, man märker skilland från ha 2 barn till 1 när den ena sover borta Men saknar Anton nu så ska bli skönt att han kommer imorgon....

Tjejen gör sig hörd som vanligt även när jag går, så de börjar väl kanske bli lite mer trångt därinne
    Lustigt dom får plats därinne

• Helen C

chanelll- Va mysigt, vill med...

Jag har ent id den 26.e och e då i vecka 26 (25+1) så det e sent tycker jag. Känns som det inte blir så många besök hos henne, men men....

Har varit på stranden nu och badat, så härligt....

• Helen C

Ja de verkar verkligen vara skillnad, men det e bara 2 veckor till nu sen ska jag dit *längtar*
    Blev väldigt mulet här nu i Kalmar så hoppas på regn, dom säger att ett regnområde ska kommer till södra sverige så vi får väl se, då vet jag en som inte kommer få sömn inatt isf (JAG)

• Helen C
    Marinero skrev 2010-07-13 19:49:03 följande:
    Ja det är sååå mysigt

Ja regn hade vart så skönt! Hoppades på regn här men det regnade bara imorse. Sen har de vart klibbigt o äckligt. Igår kväll åskade det och blixtrade som sjutton men de va en bit bort så de kom aldrig hit. Hade ju verkligen behövt åska!!

Förresten hade mina järnvärden dippat ordentligt så hon tyckte jag skulle äta niferex, inte varje dag men typ varannan/var tredje dag eftersom värdena va ok men lite låga. Inte undra på att jag vart så andfådd och jag har även haft hjärtklappningar vilket tydligen brist på järn kunde ge.
    Jag hoppas på regn iaf så får vi se om de blir så eller inte....
    E helt slut i hela kroppen och ögonen vill bara falla ihop, men lite tidigt att lägga sig än

Kanske de man har med, dåliga järnvärden. Jag blir ju anfådd med....
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-07-13 20:08:44 följande:
    Ja jag hade ingen aning om att andfåddhet hade med järnvärden att göra! Kanske hon gör blodprov på dig när du ska dit nästa gång? Hon gjorde det idag. Sist gjorde de inte det förrän i v30.
    Hade för mig att min BM sa att dom bara gjorde ett blodprov, annars har man väl gjort två?? ja de återstår ju och se, men tror nog på dåligt järnvärde... Kanske ska börja knapra redan nu, har dom ju faktiskt hemma
  • Helen C

God morgon tjejer...
    vaknade för en stuind sen, barnen sover länge nu så det e skönt, mannen kom hem inatt då han jobbat och de e inte lätt och sova när man har två pojkar som inte kan vara så tysta, men men får hoppas han kan sova en stund till....

Började regna här igår, men va ju ynkliga droppar som kom *besviken* ville ha mycke regn ju, men men, blir ännu en varm dag *pust och stön*

• Helen C

Mat orkar man inte äta knappt, men jag köpte faktiskt gröt och frallor som vi ska äta idag..... Orkar inte med världens storkok iaf.....

Stek lite pannkakor popcornplaya

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2