BF November,2010 DEL 2
mmmm märker när man suttit i soffan ett tag då känns de.... Men men det e ju bara att bita ihop....
mmmm märker när man suttit i soffan ett tag då känns de.... Men men det e ju bara att bita ihop....
Jag svettas som en tok i denna värme, Jag vill ha REGN..... Sover som en kratta med när det e varmt....
God kväll...
Haft en underbar dag idag som alla andra dagar... Varit i Växjö idag och köpt en vagn som vi hittade på blocket en Teutonia spirit s3 08, så e nöjda med de vi sett och provkört
Sen tillbringade vi dagen lite där med...
Sen va vi ute och åt med ett par vänner vid hamnen och kollade på båtar och hade riktigt mysigt.....
Imorgon kommer stora killen, man märker skilland från ha 2 barn till 1 när den ena sover borta
Men saknar Anton nu så ska bli skönt att han kommer imorgon....
Tjejen gör sig hörd som vanligt även när jag går, så de börjar väl kanske bli lite mer trångt därinne
Lustigt dom får plats därinne
chanelll- Va mysigt, vill med...
Jag har ent id den 26.e och e då i vecka 26 (25+1) så det e sent tycker jag. Känns som det inte blir så många besök hos henne, men men....
Har varit på stranden nu och badat, så härligt....
Ja de verkar verkligen vara skillnad, men det e bara 2 veckor till nu sen ska jag dit *längtar*
Blev väldigt mulet här nu i Kalmar så hoppas på regn, dom säger att ett regnområde ska kommer till södra sverige så vi får väl se, då vet jag en som inte kommer få sömn inatt isf (JAG)
God morgon tjejer...
vaknade för en stuind sen, barnen sover länge nu så det e skönt, mannen kom hem inatt då han jobbat och de e inte lätt och sova när man har två pojkar som inte kan vara så tysta, men men får hoppas han kan sova en stund till....
Började regna här igår, men va ju ynkliga droppar som kom *besviken* ville ha mycke regn ju, men men, blir ännu en varm dag *pust och stön*
Mat orkar man inte äta knappt, men jag köpte faktiskt gröt och frallor som vi ska äta idag..... Orkar inte med världens storkok iaf.....
Stek lite pannkakor popcornplaya