BF November,2010 DEL 2
Jojo 85 skrev 2010-09-13 22:49:34 följande:
det är ju inte så mysigt när det börjar gå över till obehag.. du har ju ganska stor bebis i magen som sagt så det är nog rätt trångt där inne nu o därför blir det ju mer obehagligt när lllen försöker sträcka på sej mm. Speciellt om bebis ofta trycker på samma punkter oxå. Min lill* i magen tycer om att tumla runt, vilket är lite jobbigt men än så länge känns det rätt häftigt, men fortsätter den på samma vis så komme det nog övergå till bara jobbigt.. kan lixom känna rumpan/ryggen längs magväggen när den tumlar runt.. o då spänner det ju rätt mycket.
ja jag tror att det e för han e så stor som jag inte tycker det e skönt längre.,,,, tycker alla rörelser känns väldigt obekväma nu. men som sagt, glad för att han rör sig där inne ändå så man vet att han lever!!
Williams Mamma 070824 skrev 2010-09-14 07:00:53 följande:
God morgon tjejer!!
Inte sovit en blund knappt inatt, bara legat o tänkt en massa på bebisen. =( Ska försöka vila lite när william är på dagis idag.
hoppas du får sovit sen när han e på dagis.
idag ska jag städa o tvätta, usch jag känner att jag egentligen inte orkar men måste för här e skitigt o mycket tvätt. jag känner mer o mer att jag aldrig får vila ut ordentligt... alltid nånting att göra här