BF November,2010 DEL 2
Nä nu får jag nog ta och plocka fram lite frukost till oss två här hemma.
Själv längtar jag till sommaren. Kunna åka ut till stranden och ligga i skuggan och käka vattenmelon och svalka sig i sjön tillsammans med sonen som älskar att bada. Bättre än att sitta här hemma och ha tråkigt.....
Kan ju tillägga att jag vet hur det är att vara gravid på sommaren då jag fick sonen i mitten av juli. Tyckte inte det var några problem alls, det ända som var tråkigt var att efter förlossningen var det superfint väder och jag kunde inte bada pga avslaget....
Nån som vet vart man kan beställa en baddräkt för gravida föresten? Och sen skulle jag behöva tips på vad man kan ge sambon i födelsedagspresent, han fyller 25 om två veckor.
Godmorgon allihopa.
Idag är jag lite orolig. Jag började igår känna av lite smärtor i nacke och axlar. Och har lite tungt för att andas speciellt när jag ligger ner. Hade likadant när jag var gravid med sonen och blev då inlagd på sjukhus i först två veckor, sen fick jag ett återfall och blev inlagd en halv vecka till.
Jaja jag håller tummarna för att jag bara nojjar mig och att jag bara sovit konstigt eller nått. Är ju inte så farliga smärtor som jag hade då, bara litegrann. Även om det gjort att jag vaknat varje gång jag vänt på mig inatt.