Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Vi köpte oxå våran på blocket. En teutonia spirit 08, så jag känner mig riktigt nöjd faktiskt..... Man vill ju inte lägga hur mycke pengar som helst på en barnvagn.... Jag som måste börja om på nytt då vi sålde allt innan, för trodde inte man skulle ha fler barn, så de kostar....

• Helen C
    Frogster- Va glad jag blir att läsa de du skriver... Skönt att han kom och bad om ursäkt och ville prata. Inte många killar som gör de utan att det e vi tjejer som ska krypa för dom..... Håller tummarna för er nu och ett stort lycka till
  • Helen C
    Williams Mamma 070824 skrev 2010-07-23 20:55:43 följande:
    Idag har jag varit på ikea och shoppar waaaaaay to much ;-D
    hehe kan bli så när man e på Ikea
  • Helen C

jag har beställt från hm och ellos precis, men dock inget till bebisen.... Blev till mig och sambon.... Ska till Ullared den 3.e aug så ska kolla mer där tänkte jag.....

Idag sov vi till kl 10. Fick en chock när barnen vaknade då Hoppas de kan va så hehe.....

bebis- Usch va jobbigt. Jag hade blivit förbannad....

• Helen C

Jag beställde de där startpaketet från HM oxå. Va jätte fint och sambon säger inte nej heller hihi

Har en lugn tjej idag.... Verkar vara lugn när det e dåligt väder och livlig när det e fint

• Helen C

50/56 växer dom ur rätt snabbt, sen beror de ju oxå på hur långa dom e när dom kommer ut....Båda mina har ju varit 52... Jag köper nog inte allt för mycke i 56, går fort när dom väl växer....

• Helen C

Är de någon mer än jag som börjar få ont i underlivet?? De känns när jag går, inte skönt alls. Idag har jag haft ont på vänster sida av magen rätt högt upp, så vet inte om hon legat och tryckt sig dit så de gjort ont... Inte skönt

• Helen C
    Jojo 85 skrev 2010-07-24 20:56:20 följande:
    jag kan få molande värk där ibland.. inte alls skönt
    nä inte skönt för fem öre... Jag hade inte så med pojkarna... så man undrar ju va som händer hehe
  • Helen C

haft en del molvärk i magen ikväll inte skönt alls...

• Helen C

har med sovit väldigt dåligt inatt. De där kissandet känner jag igen. Hon trycker sig gärna mot kissellåsan oxå sen är de bara att gå upp. man kissar ju inte lite heller när man väl kissar så ofta, man tror de ska komma några droppar bara för man nyss varit uppe.....

Vecka 26 idag

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2