Inlägg från: NoahLeah |Visa alla inlägg
  • NoahLeah

BF November,2010 DEL 2

Blää..här har halsbrännan slagit till med full kraft, tack o lov så hittade jag en karta rennie i medicinskåpet.

Vilka fina magar ni har allihopa...ska ta en ny imorgon hade jag täånkt men har nog inte växt så mkt.

• NoahLeah

God morgon...fick sova jättebra 2 tuimmar sen fick ena katten ryck i gick omkring och skrek. *suck*
    Idag står det röstning på schemat sen ska vi åka o höstfixa Noahs farfars grab...kan nog klämma in lite shopping också.

• NoahLeah

Hej hopp..hemma efter en utflyktsdag.
    Blev röstning på förmiddagen sen åkte vi och käkade lunch i Nacka. Åkte sen till Noahs farfars grav o planterade lite ljung..Noah köpte även en liten ängel som han satte dit..klappade stenen och vinkade hej då när vi gick.
    Nu står lasagnen i ugnen (recpet från Linas matkasse) sen blir det soffhäng igen, sjukt trött och jätteont i fogarna, självförvållat. Foten i munnen

• NoahLeah
    Rosen skrev 2010-09-19 18:26:43 följande:
    känns pinsamt att skriva det, men jag njuter när magen e stilla o det inte rör sig där inne för då gör det inte ont. o det e inte många stunder per dag som han e stilla. naturligtvis känns det ju tryggt när han rör sig men det har börjat bli så sjukt jobbigt o obehagligt att jag tänker "åh nej, inte nu igen"
    Jag känner detsamma, skönt att hon är lite lugnare nattetid.
  • NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-09-19 18:42:46 följande:
    Nacka? Där är ju jag ifrån Om du menar Sthlm?
    Ja...sambon är född och uppvuxen i Fisksätra så hans pappa ligger begravd där.
  • NoahLeah
    Annizsj skrev 2010-09-19 18:46:55 följande:
    ah! Jag är uppväxt i Saltsjö-Boo...Orminge! Så det ligger ju rätt långt ut. Mina föräldrar bor dock i alphyddan nu..om du känner till det? Nära Sickla...stort modernt köpcentrum
    Ja, det vet jag vart det är. Tycker Nacka med omnejd är jättefint..hade vi inte haft planer på att flytta till Linköping hade nog Nacka legat bra till.
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-09-19 18:47:46 följande:
    får man fråga vem ni röstade på?
    Vågar man säga det...på FB är det ju lynchning om man röstat på "fel"! Flört
  • NoahLeah
    Rosen skrev 2010-09-19 18:58:09 följande:
    ja det känns som hon gjorde det av ren jäkelskap eftersom jag sagt innan att vi inte vill avslöja det o framför allt inte på fb
    Nu har jag nog missat något, någon som avslöjat könet på fb???
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2