BF November,2010 DEL 2
Blää..här har halsbrännan slagit till med full kraft, tack o lov så hittade jag en karta rennie i medicinskåpet.
Vilka fina magar ni har allihopa...ska ta en ny imorgon hade jag täånkt men har nog inte växt så mkt.
Blää..här har halsbrännan slagit till med full kraft, tack o lov så hittade jag en karta rennie i medicinskåpet.
Vilka fina magar ni har allihopa...ska ta en ny imorgon hade jag täånkt men har nog inte växt så mkt.
God morgon...fick sova jättebra 2 tuimmar sen fick ena katten ryck i gick omkring och skrek. *suck*
Idag står det röstning på schemat sen ska vi åka o höstfixa Noahs farfars grab...kan nog klämma in lite shopping också.
Hej hopp..hemma efter en utflyktsdag.
Blev röstning på förmiddagen sen åkte vi och käkade lunch i Nacka. Åkte sen till Noahs farfars grav o planterade lite ljung..Noah köpte även en liten ängel som han satte dit..klappade stenen och vinkade hej då när vi gick.
Nu står lasagnen i ugnen (recpet från Linas matkasse) sen blir det soffhäng igen, sjukt trött och jätteont i fogarna, självförvållat. 
Jag röstade blått.
Rosen: Fy vad irriterande.