Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

Chanelll- Men va mycke skit man samlar på sig då. Vet inte hur mycke jag har slänt=) Skönt att göra de så slipper man stå där sen.... Men det finns ju en hel del att packa...

Vi har ju inte barnen när vi flyttar så det e skönt att inte ha dom ränandes runt än...
  • Helen C
    Marinero skrev 2010-08-06 15:13:46 följande:
    Ja helt sjukt, va kom allt ifrån? Ändå har vi skänkt en hel del, och på måndag kommer erikshjälpen och hämtar ännu mer!

Va skönt att ni inte har barnen, det underlättar! Hade vi inte haft en flyttfirma hade vi fått skjuta fram flytten eftersom dom nu inte kunde köra våra grejer förrän nästa torsdag och då ska jag jobba! Så sambon kan ta Olivia då, det enda han behöver göra är att öppna dörren för dom. Så typiskt att av alla dar så sker flytten den dan jag börja jobba! Jaja det är ju inga problem, men jag är ju så ivrig att få komma in i huset Tungan ute Hade ju velat va med från början Jaja, fördelen är att jag kan börja jobbet tidigare på dan och slutar direkt på måndag morgon och inte på em
    Jag vet inte vart allt kommer ifrån, men tydligen e man duktig på att samla på sig en del skit=)

Va skönt att ni har flyttfirma som hjälper till...Min syrras kille ska hjälpa till. Så dom får bära sen tänkte jag börja städa när allting e ute här så får dom sköta resten.Vi har ju besiktning dagen efter på denna lgh så hoppas de går bra=).
  • Helen C
    JochG skrev 2010-08-06 15:51:45 följande:
    Mn mage har också stannat upp tycker jag, men det kanske säger boom och så blir magen megastor om någon vecka ;)

Här vecka 28 (27+0)

tjusig mage=)

Någon som har gjort ringtestet??? Gjorde den precis och riingen gick fram och tillbaka. Snurrar den så brukar de vara en pojke va eller hur är de??
  • Helen C

Hade för mig att snurrar den så r det en pojke, men men=) hehe

Klåda under fötterna har jag aldrig haft, kan man ha de hehe

Idag kom mina pojkar. Fullt ös med en gång...

Det e mer liv i tösen idag..... skönt hehe

• Helen C
    NoahLeah skrev 2010-08-06 20:29:01 följande:
    Ja, det kliar så jag håller på att bli galen. Ska läman ngt blodprov på onsdag (gallsyra) men tänkte om ngn här visste vad det kunde bero på?
    usch va jobbigt. Jag har faltiskt inte en aning om va de kan bero på....
  • Helen C

Såg nu att jag är i 3:e trimestern... Trodde de va 27+ men va visst 26+ någonting=)

• Helen C

Min minsta e ju 3 och sitter oxå framåtvänd, men även om jag inte har krockkudde fram så sitter han bak, men sen har jag ju Anton med så dom får ju sällskap av varann. Men skulle han vara själv så nån enstaka gång får han sitta fram, men tycker egentligen inte att det e något man ska vänja dom vid. Långa turer tycker jag dom ska sitta bak

• Helen C

Så länge det inte e airbag fram så är det OK

• Helen C

Vi kommer ha den minsta fram iaf och pojkarna bak

• Helen C

God morgon...
    E såååå trött.. Stora killen har drömt precis hela natten så jag har sprungit upp och ner från sängen.. Sambon snarkar så jag fick lägga mig i soffan, han får man tyvär inte så mkt hjälp av min dag förstörs verkligen när jag inte får sova...

Tösen är de full fart på igen så man njuter verkligen.... Går in i vecka 28 imorgon därmed 90 dagar

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2