Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

trulsa- du behöver inte vara orolig... inte onormalt alls....

• Helen C

va skönt att alting va bra=) Man blir ju orolig

• Helen C

taniko- Du kan inte vara kvar. Jag blir rädd för din skull

• Helen C

Jag e helt slut. Håller på flyttstädar. vi flyttar imorgon så tar de värsta nu, som putsa fönster, städa kök, toalett. Gubben jobbar.. Jag slipper bära imorgon, men ska städa sen när allt e ute. Jag kommer vara helt slut när detta e klart....puh

• Helen C

Puh säger jag med denna städning.... Putsat fönster i vardsrummet, städat hela toaletten, känns som den aldrig blir ren. E ju vitt kakel så dammet kommer ju direkt så fort man torkat, men men inte så mycke mer jag kan göra åt de e de jag gjort idag. Så det som e kvar när allt e ute imorgon är att frosta av frysen och städa kylen. Dammsuga och moppa alla rum, så måste säga jag e impad på mig själv som gjort så mycke redan, men visst man får sota för de sen för de gör förbannat ont i fogarna så de strålar ner i båda höfter. E svårt att ta sig upp från sängen men men skönt när detta e klart sen...

jojo- Jag försöker ta det lugnt, men är ändå svårt. Sambon jobbar ju heldagar så han får man tyvr inte så mycke hjälpt ifrån.... Men imorgon slipper jag bära så fokuserar på de sista med städningen bara

• Helen C

Hej tjejer...
    Nu e jag tillbaka igen=) Flytten har gått bra och likaså städningen....Fått ordning på nästan allt. Det e bara soffan som fattas som vi beställt.....

Drömde inatt att jag fick en pojke som vägde 3915. Blev jätte ledsen i drömmen då jag förväntade mig en tös=) så hoppas de inte blir så.. Drömde att jag fick för tidigt oxå...

Pojkarna har fått plats på nya dagiset, så jag har lillkillen nu då han skolas in redan, så de går undan nu.....

Tösen är lugnare än normalt. Fick höra idag att magen sjunkit, men ska ta ett kort och jämföra med dom andra korten som man tagit.... Har ett väldigt tryck neråt och ont i underlivet. Hade mina första förvärkar igår. ryggen ska vi inte tala om.....
    Så får se om hon vill komma tidigare,....

• Helen C

Jag har skickat in mitt intyg iaf så får man se när man får papper....

Jag har fått en lugn bebis. Hon har varit riktigt aktiv innan, men börjar lugna ner sig nu faktiskt. Kan de va för att det e trångt?????

• Helen C

Karlar..... Dom fattar inte hur det e att vara gravid. Det e jobbigt, det e tungt, man har ont. Sen ska man ta hand om resten av familjen, de ska städad, lagas mat, barnen ska badas, och allt annat......grrrr

Har lagt in nytt kort på magen som ni kan kika på... Tycker ni inte magen har sjunkit????

• Helen C
    Annizsj skrev 2010-08-21 15:39:51 följande:
    JO, jag såg det. Det har den verkligen. Men det är väl för att bebisen lagt sig så långt ner? Den kanske är fixerad nU? 
    Jag tror hon ligger lågt ner... Men fixerad vet jag ännu inte förens på fredag då vi ska dit.... Men tror iaf att hon ligger med huivudet neråt.... E hon fixerad nu så är de tidigt.. Pojkarna fixerade sig ivecka 32...Men hon får gärna komma om 5-6 veckor hehe
  • Helen C
    dagalie FZ skrev 2010-08-21 17:32:53 följande:
    Vad härligt för dig om hon redan har fixerat sig.. Min ligger med fötterna neråt, och huvudet under mina revben.. Så här har det inte hänt något ännu... Få se när han vänder sig.. Har varit väldigt lugnt i magen i några dagar nu. Han har legat med huvudet uppåt och fötterna neråt i över 5 dagar nu. Väldigt ovanligt, då han alltid håller på att göra kullerbyttor i vanliga fall.. Nu kanske han börja känna att det är trångt..
    Nu har kag lagt till dig så kan du kika....

Jag har svårt och känna hur hon ligger faktiskt. Men har ständigt tryck neråt och de känns när man går.. Inte så jätte skönt.....

Ja de börjar ju bli trångt nu. Imorgon går jag in i  vecka 30 (29+0) så man tycker att dom inte borde ha så mkt plats att röra sig på....
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2