Inlägg från: Helen C |Visa alla inlägg
  • Helen C

BF November,2010 DEL 2

dagalie FZ skrev 2010-08-21 17:58:30 följande:
    Jodå, visst har din mage sjunkit! Det syns tydligt!! Skrattande Vad spännande det måste vara för dig nu.
    hehe jag har hört att sjunker magen så brukar förlossningen starta om en månad.. men kan vänta 5-6 veckor iaf. Men får se. Magen har aldrig sjunkit så tidigt på mig.....

Mysigt att du fått se lillkillen... Jag har känt av henne lite då och då idag... Brukar dom inte lugnna ner sig inför en förlossning med???? Även om man fött två innan så glömmer man hehe
  • Helen C
    dagalie FZ skrev 2010-08-21 18:24:37 följande:
    Ja men då kanske det inte dröjer så många veckor för dig nu :D ska bli spännande och se :)

Jo, men ändå oroligt eftersom han bara låg stilla hela tiden..  Jo det säger de, men då brukar de också vara fixerade.. Min ligger i säte typ :/ 
    mmm ska verkligen bli spännande och se..=) Blir ju nervös att magen redan sjunkit och att de kanske inte e så länge kvar ändå, men som de kan va ändå=)
  • Helen C

Kicki- Tack så mycke. Blir lite nervös nu=) haha

• Helen C
    Marinero skrev 2010-08-21 19:47:04 följande:
    Exakt samma här. Vet inte exakt hur hon ligger förutom att hon är långt ner och trycker ner som sjutton. Ibland får jag liksom stanna upp för det ilar och svider till ordentligt. Och hux flux blir jag så jädrans kissnödig när hon trycker till extra på blåsan!
    vet inte hur många ggr jag har sprungit inatt för att gå på toan. Riktigt jobbigt. Ibland kan man sitta vid matbordet och sen bara häta något så e man sååååååååå kissnödig bara sådär...=)
  • Helen C

Jag tar varannan dag jag med ungefär och måste säga att jag är inte hård denna gången som jag varit när jag väntat pojkarna så jag e glad att det e åt andra hållet. Men ibland känns de som jag ska trycka ut hela ungen. Känns som man vill krysta ibland

• Helen C

Har knappt sovit inatt då man tänkt på att förlossningen kan vara nära.... Jag vet att dom klarar sig i denna veckan som jag e i (29+0)  men hoppas att hon kommer om ca 6 veckor isf för då har jag gått 35 fulla... Men visst de kan lika väl vara så att magen sjunker tidigt, men aldrig gjort de innan så jag blir lite nojjig=)....

Lillkillen vaknade tidigt idag med... Så man e trött... Men nu e dom iväg och käöper frallor så ska bli gott med en stadig frukost....

Rosen- Skönt att du fick ersättning för en madrass......

• Helen C

min e mycke vid naveln och grejar och sen känner man något litet långt ner. Hickan e väldigt långt ner Vill att dessa veckor ska gå himla fort nu=)

• Helen C

min har hicka ofta tycker jag... och det e väldigt långt ner..... Idag har hon bökat på som fasen därinne och fått in såna kickar som faktiskt gör lite ont, och de gör hon mest i sidan, riktigt oskönt....

• Helen C

så fina vagnar ni har inhandlat=)

Har gjort chokladbollar med pojkarna idag, imorgon blir de fortsatt bak med sockerkaka, men först 3.e inskolningen på dagis för lilleman då båda killarna fick plats på nya dagis/förskolan, så de gick snabbt. Så på tisdag börjar stora killen förskolan, går så himla fort allting.....

Svar på tråden BF November,2010 DEL 2