BF November,2010 DEL 2
Nu ska jag laga tacos, ska bli gott! är så sugen på mat nu, inte ofta jag är det nuförtiden.... sen blir det mys med Idol ikväll ![]()
Nu ska jag laga tacos, ska bli gott! är så sugen på mat nu, inte ofta jag är det nuförtiden.... sen blir det mys med Idol ikväll ![]()
Som jag känner nu är det lagom att bebis kikar ut till helgen den 12 nov, skulle vara perfekt på fredagen där, blir en häftigt födelsedatum oxå 101112
nä men skämt och sido, just nu är det inte tid för bebis att komma, måste in till Kalmar i veckan och shoppa lite, sen har barnen höstlov så ännu svårare med barnvakt! sen måste badrummet bli klart och sen städa och plocka in allt där och det blir det tidigast till nästa helg eller veckan därpå, och då borde det va klart till den tolfte
har 16 dagar kvar till BF och jag känner faktiskt att det är lagom med tid kvar. kanske beror på att jag inte har ont nånstans, skillnade vore ju då! som en del av er andra som har så jättejobbigt nu mot slutet, jag förstår er!! men dessa 16 dagar kommer gå superfort! sen vill jag ju såklart INTE gå över en massa dagar.
Önska detta kan man ju få?
Har städat av lite hemma nu och svabbat golven, nu är det fika!
Nu har Helen skrivit på fejjan att hon är på sambons jobb.... så ingen bebis där ännu.
Har varit ute och gått nu, jätteskönt med frisk luft!! barnen får rastas lite med ;) liten somnad i vagnen.
Nu väntar snart matlagning, men jag har inte en aning om vad jag ska hitta på??? är inte sugen på nåt!
Williamsmamma- Vad mysigt med första promenaden! den är magisk
Helen- det borde ju sätta igång snart som din mage håller på, brukar ju va vanligt att springa mkt på dass o bajja när det är på g.
Själv har jag inte en enda känning...