Inlägg från: PennyJenny |Visa alla inlägg
  • PennyJenny

BF November,2010 DEL 2

LYCKA TILL alla "rulare" Idag Kom in och berätta sen hur det gick!!

Zazz: Fin mage :)
  • PennyJenny
    Bisquit skrev 2010-06-03 08:52:15 följande:

Pennyjenny, halvtid redan? Härligt!!
    Längtar lite till det faktiskt, känns som det är en milstolpe liksom.
    Jajamensan Blir ju snitt i v36+ så 18+0 är halvtid för mig
  • PennyJenny
    kicki08 skrev 2010-06-03 09:14:02 följande:
    PennyJenny: Nä karlar får man nog ta som dom är bara helt enkelt. Dom är lite "Special" som jag brukar säga
    Ja... det är väl så *suckar lite* Tur att vi tjejer är så bra Hahaha!
  • PennyJenny
    min lukas skrev 2010-06-03 12:00:44 följande:

Nu har jag varit på ultraljud Solig Det är så mysigt att se det lilla pyret. Enligt ultraljudet nu är bf 30/10 och håll i er det verkar vara en TJEJ!!!!!! Det är så underbart!! Dags att jobba igen

Grattis till flickan
    Rosen skrev 2010-06-03 10:38:25 följande:
    idag e jag halvtid 19+0
    Hm, tänker jag helt fel nu men 20+0 (alltså v21) borde väl vara halvtid eller? Man går ju beräknade 40 fulla veckor (41 om man då ska räkna på FL-vis)? Eller är jag snett på det?
  • PennyJenny

Idag har jag trotsat kroppen och varit iväg och shoppat lite. Tänkte passa på att köpa lite pojkkläder nu när det finns så fina sommarfärger :) Till hösten är ju allt så murrigt och mörkt, särskilt till pojkar. Älskar ju färg!! Så det blev lite turkosa kläder och ett par bodys i glada, härliga sommarfärger :) ÅÅÅÅÅH vad jag längtar nu!!!!

• PennyJenny
    ID blir 3 skrev 2010-06-03 17:28:22 följande:
    Hej alla!!!
    hade RUL idag och nu fick vi se odentlig på den söta grodan som vi väntar.
    Vi fick se den snabbt för en vecka sedan och nu var den inte lika pigg som föra gång, men den vinkade till oss. Blev flyttad från 7/11 till den 2/11 så 5 dagar är ganska mycket. Nu är man helt plötsligt i v 19. Snart halva tiden. Man bara längtar. Snart ska man börja handla små söta kläder.
    Grattis, härligt att bli flyttad åt rätt håll. Jag fick ta om 2 dagar, lite surt men det hade ju kunnat varit värre :)
  • PennyJenny
    popcornplaya skrev 2010-06-03 18:45:30 följande:
    Hej, jag var ju på RUL idag. Trodde jag var i v.16+0 men var säker på att bli framflyttad då jag blev så mycket bakflyttad på mitt tidiga vul. Men tji fick jag, blev ännu mer tillbakaflyttad så nu är jag i v.15+3 med BF 21/11.
    Argh, sura dagar det där! Men du får lite plåster på såren med ytterligare ett ul iaf :) Såg allt bra ut annars?
    Nea11 skrev 2010-06-03 18:46:54 följande:
    Vad underbart för er alla som gjort rul nu!

Själv så skulle jag på inskrivning hos Bm igår,eftersom jag flyttat till en ny stad. Skulle bara ta ett blodprov. Bad henne att lyssna på hjärtljuden,eftersom jag var lite orolig efter den senaste blödningen. Hon gjorde det trots att de inte brukar innan v 20. Hon hörde inga hjärtljud och hon blev nog lite orolig. Så jag fick direkt gå in till läkaren i rummet brevid och göra ett ultraljud. Bebisen rörde sig för fullt, så det var verkligen en rolig överasskning att få en liten tjuvkik:) 
    Oj, vilken pärs! Vad skönt att allt var bra iaf
  • PennyJenny
    Marinero skrev 2010-06-03 19:54:30 följande:
    Hej på er! Har köpt mig lite datatid så jag passa på att säga hej från Mallis

Resan gick bra men klart Olivia blev lite otålig mot slutet men annars gick de kanonbra, inte ont i öronen el nåt!

Idag käka vi middag här på hotellet o gud vilken mat! Märks att det är 4+ stjärnigt! Vi lär ju inte åka på sådanan här semestrar på många år nu så vi passar på att njuta

Grattis till alla lyckade ul Själv längtar jag till ul nästa torsdag

Kram alla o hoppas ni har de bra!
    ♥ Olivia 090610 ~ Bf nov ♥
    Aaaah, låter underbart
  • PennyJenny
    Grattis till lyckade RUL

Har hört förut om tjejer som laminerat sina bilder och de blivit helt svarta :( Sååå tråkigt verkligen!!

Vi fick bara en enda bild (profilbild) vilket var lite snopet. På NUPP i v13 fick vi typ 8 st eller nåt.
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2