Inlägg från: mzetterblad |Visa alla inlägg
  • mzetterblad

BF November,2010 DEL 2

Har bilder på magen inne på FB och min blogg där lägger jag upp varje vecka.
    Här är ja så dålig på att lägga ut bilder för jag måste förminska mina bilder o sånt

♥ (¯`°?.¸ ♥ William & Pyret ♥¸.?°´¯) ♥
  • mzetterblad
    Helen C skrev 2010-06-19 20:21:43 följande:
    Satt och tänkte på förlossningen. Har ni funderat något om smärtlindring??? Hur gjorde ni som har barn sen innan, tog ni smärtlindring?????

Jag använde bara lustgas när pojkarna skulle komma, och kommer göra de denna gången med.... Jag har en rätt lång smärtgräns...
    Använde lustgas och tog Eda, men den tog aldrig på mig .. Dom måste ha satt den fel.
    Men jag kommer köra på lustgasen denna gången med, och känna efter sen om man behöver nån annan smärtlindring.
  • mzetterblad

Min förlossning tog 18 timmar, varav 2,5 timmes krystvärkar och avslutades sen med sugklocka

• mzetterblad

Nej det va inte så kul, sugklockan va det värsta av allt =/
    Hoppas det ska gå lättare denna gången

• mzetterblad

Har kommit på vad det är jag mår så dåligt av nu, och det är mina järntabletter - Niferex.
    Ska byta sort nu, för min mage klarar inte av dom. Får jätte ont och sen spyr jag som en gris. Om jag struntar i att ta dom så mår jag jätte bra . Knepigt de där, eftersom jag klarade av dom förra graviditeten.

• mzetterblad

Jag ringde och prata med barnmorskan och hon sa flera olika sorter bland annat duroferon

• mzetterblad
    popcornplaya skrev 2010-06-21 20:53:02 följande:
    Hej igen allihopa, har inte varit inne här sedan i fredags för vi har varit i sthlm på en liten tripp. Orkar inte läda ikapp just nu så jag vet inte om det har hänt något speciellt här inne.

Vi har i alla fall varit på emmakliniken i gbg idag och gjort könsul. Och vi fick reda på att det är en lite flicka som bor där inne Skrattande Mycket spännande måste jag säga då vi ju har en son sen innan. Så nu kommer vi ha både en prins och en prinsessa.

Bilder finns i galleriet under könsul.
    Grattis igen =)
  • mzetterblad
    popcornplaya skrev 2010-06-21 21:01:20 följande:
    Tack så mycket Skrattande

Ni ska inte kolla alls eller?
    Nä =/ Min gubbe är helt bestämd på att vi ska vänta tills förlossningen, så jag får så snällt ge med mig =(
Svar på tråden BF November,2010 DEL 2